miten helvatassa mä toimin?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tuska
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

tuska

Vieras
Siis mies ei suostu kantamaan vastuuta vanhempana. Saattaa ilmoittamatta kadota päiviksikin, niin, ettei puhelimellakaan tavoita. Siis tulee yöksi (vasta 01 jälkeen ) kotiin nukkumaan, mutta lapsi ei häntä tietty silloin näe, eikä päivisin vastaa puhelimeen kun yrittää soittaa.

No, takana hällä on masennusta, muuten oisin lähtenyt jo aikaa sitten. Nyt on syönyt lääkkeitäkin jo kuukausia, ja sitä myöten tilanne parani, mutta sitten yllättäen alkoi taas tekee tuota. Mitä vit%ua mä teen?

Puhuessa vakuuttaa lopettavansa ja kärsivänsä itsekin, mutta sitten tunnin kuluttua voi olla jo vastaamatta, eikä enää tavoiteta?

Siis lähteä tästl kai pitäis, mutta miten erota miehestä, jota ei saa edes kiinni?
Ja mites tuon lapsen kanssa sitten?

no,otatte omaa aikaa,mies muuttaa muualle ja sinä jatkat lapsen kanssa.

onko se sun ongelma että mies on masentunut?voithan tietysti auttaa sitä jotenkin..en osaa oikein sanoa.

Alkuperäinen kirjoittaja no tuota:
no,otatte omaa aikaa,mies muuttaa muualle ja sinä jatkat lapsen kanssa.

onko se sun ongelma että mies on masentunut?voithan tietysti auttaa sitä jotenkin..en osaa oikein sanoa.

Siis mieshän ei tule ikinä tekemään siirtoa minkään muuton suhteen.
Ja tällä hetkellä harmittaa kaikista eniten lapsen puolesta. Yleensä sentään eroperheissäkin lapsi voi olla yhteydessä isäänsä, mutta meillä ei voi, vaikkei olla edes erottu.

Mitä mies itse kertoo puuhailevansa sinä aikana kun on teillä tietämättömillä ja miksi ei vastaa puhelimeen vaikka omaa aikaa haluaisikin.
Kuullostaa näin vähäisellä tiedolla etten noin epävakaan ja itsekeskeisen ihmisen kanssa haluaisi asua, todennäköisesti aiheuttaa myöhemmin lapsellekin vain mielipahaa ja hämmennystä.

Yhteistyössä