Ä
"äiti kahdelle"
Vieras
Vauva on 2kk. Lämpö 37,1 eli ei varsinaista kuumetta (eikös raja ole 37,5 kainalosta mitaten?). Tosi räkäinen jo kolmatta päivää, on kuitenkin pystynyt kohtuullisesti nukkumaan. Viime yönä kyllä niisteltiin ja laitettiin useampaan kertaan tippoja kun nenä häiritsi nukkumista (herää hieromaan naamaansa). Eli olen kokeillut niitä keittosuolatippoja, niistäjää, kohoasentoa, tiheää syöttämistä, kylvettelyä iltaisin, höyryhengitystä lämpimällä suihkulla..
Olisko vielä jotain millä helpottaa vauvan oloa? Esim. jostain muistelen lukeneeni että eukalyptusöljytippa nenäliinaan tai ilmankostutinlaitteeseen (tai vatiin jossa on lämmintä vettä) voisi auttaa? Vai olisko jo aika viedä lääkäriin?
Ihan virkeä on ollut, juttelee, tänään yritti ensimmäistä kertaa viedä lelua tietoisesti suuhun.. Mulla ei tästä ihan pienen sairastamisesta ole kokemusta kun ensimmäinen sairastui vasta lähempänä ensimmäistä ikävuottaan ekan kerran.
Olisko vielä jotain millä helpottaa vauvan oloa? Esim. jostain muistelen lukeneeni että eukalyptusöljytippa nenäliinaan tai ilmankostutinlaitteeseen (tai vatiin jossa on lämmintä vettä) voisi auttaa? Vai olisko jo aika viedä lääkäriin?
Ihan virkeä on ollut, juttelee, tänään yritti ensimmäistä kertaa viedä lelua tietoisesti suuhun.. Mulla ei tästä ihan pienen sairastamisesta ole kokemusta kun ensimmäinen sairastui vasta lähempänä ensimmäistä ikävuottaan ekan kerran.