Miten h ja m.n farkkukoot menee?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Siis yleensä tuumakokona ja mulla esim.29/32 niin noissa on sit koot vain 32, 34, 36, 38, 40 jne. Onko noissa siis 36=S ja 38=M vai miten, kun eihän noi voi tuumaa tarkoittaa kun missään ei ole alle 32??? ja noi kokonumerot jatku vaikka "hurumycket"...

Olen miettinyt samaa. Kai nuo on sitten kokonumeroita eikä tuumia. Kurja siinä mielessä ettei tiedä sitten lahkeen pituutta, aika olennainen tieto olisi ainakin näin pitemmälle naiselle ettei lahkeet ole mallia "pieneksi jäänyt rippipuku".

Henkkamaukalla tuo kokomitoitus on muutenkin kummallinen. Koko 40 on yhtä pieni kuin muilla 36.

Henkkamaukalla tuo kokomitoitus on muutenkin kummallinen. Koko 40 on yhtä pieni kuin muilla 36.
Henkkamaukalla se koko vaihtelee paljon. Meidän pojalla oli käytössä henkkamaukan pitkähihaisia t-paitoja koko 128 ja 140. Päällekkäin laitettuna ne olivat ihan samankokoiset :confused: Onneksi ostettiin ne ihan paikanpäältä kokeilemalla. Piti käydä hakemassa vielä isompi koko kokeiltavaksi, vaikka olin kokeilemassa normaalia isompaa, ettei heti jää pieneksi.

Kuulostaa, että noita farkkuja myydään ihan normaalilla naisten kokonumeroinnilla. Ne merkinnät kun vaihtelee ihan merkeittäin ja malleittain.

Ne koot tosiaan vaihtelee. Saattaa kaksi samalla kokomerkinnällä olevaa vaatetta olla keskenään ihan erikokoista.

Ja kaikki housut on tosi lyhyellä lahkeella. Yhtiäkään housuja en h&m:ltä löytänyt joissa riittäisi lahkeissa pituus.

Yhteistyössä