Miten finni häpyhuulesta nopeasti pois?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja niksejä kaivataan
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

niksejä kaivataan

Vieras
Mulle ilmeistyi ihan yhtäkkiä eilen patti sisempään häpyhuuleen. On varmaan joku finni, mutta on inhottavan suuri, semmoinen ison pavun kokoinen, ja kipeä. Ei oo ikinä ennen ollut sisemmässä häpyhuulessa finniä. Mitenköhän tuon sais pois mahdollisimman nopeasti? En uskalla alkaa puhkomaankaan kun patti on just virtsaputken suun kohdalla tavallaan, niin menee varmasti virtsaputkeen bakteereja siitä jos puhkaisen ja saattaa tulla tulehdus. Saan nimittäin herkästi virtsatietulehduksia.

Mulle tulee niitä kans joskus. Mä olen antanut ajan tehdä tehtävänsä.
Koita välttää kireitä housuja ja siteitä/pikkuhuosunsuojia. Huljuttele vedellä aina välillä.
Äläkä ala näpelöimään sitä!

Siis semmosen ison kidneypavun kokoinen, miksei muka voisi olla? Tuleehan välillä tuollaisia ihon sisäisiä finnipatteja niskaan ja jopa kasvoihinkin. En nyt ajatellut yhden finnin takia mennä lääkäriin, vähän typerää

[QUOTE="aloittaja";24196916]Kiitos vinkeistä, pitää käydä ostamassa tuota bacibactia ja huuhtoa vedellä, kireitä housuja tai siteitä tai pikkuhousunsuojia en oo käyttänytkään[/QUOTE]

Ja jos vaan pystyt niin kotona ainakin vois olla ihan ilman pikkareita. Kaikki hankaus tekee finnin vaan kipeämmäksi.

Toivottavasti finni kohta häviää!

[QUOTE="vieras";24197159]Karvatupen tulehdus, mistä tullut pieni paise, sanoisin minä. Karvatupen tulehdus tulee naisen alapään karvaisille alueille.[/QUOTE]

Ei kai kenenkään sisemmissä häppäreissä karvat kasva :o

[QUOTE="vieras";24197190]Ei kai kenenkään sisemmissä häppäreissä karvat kasva :o[/QUOTE]

Uloimmissa kasvaa, ainakin minulla. Luin vain otsikon, en sen tarkemmin tiedä, missä ap:lla se on. Mutta siis kyseessä karvatupen tulehduksen aiheuttama märkänäppylä, toisille tulee helpommin kuin toisille.