Miten facebookissa sai laitettua profiilinsaniin että...

Teollisuuskypärä

Aktiivinen jäsen
27.10.2007
2 282
0
36
...vain ne jotka ovat siellä ystäviäni saa nähdä profiilini?

Esim jos matti meikäläinen haluaa käydä katsomassa profiiliani mutta kun ei ole ystäväni niin ei saa klikattua siitä nimeni kohdasta profiiliani auki?Jos joku ymmärsi...ku nyt mulla on sillattii et kuka tahansa pääsee katsomaan...

Alkuperäinen kirjoittaja Ruttunokka:
No miten niitä profiileja pääsee katsomaan? Mä olen ihan tosi huono näissä. En osaa katsoo ku niiden profiilit, jotka mun ystävinä....

ku kirjotat esim jus sen matti meikäläinen hakuun ni se ettii sul se matti meikäläisen ja sit klikkaat siitä nimen kohdalta ni pääsee kattoo sen profiilia.Siis jos sil on sillattii et kaikki pääsee.

Alkuperäinen kirjoittaja Ruttunokka:
no ei sitä nimee voi kikata... emmä tajuu
jos lukee vaikka mattimeikäläinen finland niin sitä maata voi kyllä klikata, mut ei nimee...

just tota tarkotin.Ku jollain on se asteus et sitä nimee ei voi klikata.Ja sellasen asetuksen mäkin haluan mut en tiedä miten sen saa.

Mut esim jos mun nimen sinne hakuun laittasit ni se olis sinisenä ja pystysit klikkaa sitä...

kokeileppas sieltä ylhäältä oikealta sellainen kuin: privacy
ja sieltä klikkaat sen : profile
ja sitten muutat sietä jokaisen homman kohdalle että: all friends.
Mäkin oon ihan pihalla, mutta jospa tuo auttais...en sitten ole varma :D Mun englannintaito kuiteskin vähän niin ja näin... :whistle:

No helpottaa... :saint: Tulivaan mieleen, että kirjoittelenkohan niitä nimiä jotenkin väärään paikkaan, kun kaikki on mustina, ainoastaan kaverit sinisinä. Ja ei se voi olla niin, että kaikki nimet jotka sinne kirjoitan, olis salannut profiilinsa. Vaivaa vaivaa vaivaa.... :headwall:

Yhteistyössä