Miten FACEBOOKISSA saa ne asetukset niin

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja apuu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

apuu

Vieras
ettei muut näe mitä jonkun toisen seinälle kirjotan tai kuviin kommentoin? Vai saako silleen edes laitettua. Inhottaa kun mulla on yks sellanen kaveri joka lukee kaikki kommentoinnit.

[QUOTE="profiili";26443603]No sitten näkyy mitä kirjoitat sille teidän yhteisille kavereille. Ei ne muille näy.[/QUOTE]Ei näin, vaan se mitä ap kirjoittaa kaverin (sanotaan vaikka Marja) seinälle näkyy Marjan kaikille kavereille, siitä riippumatta onko ne ap:n kavereita vai ei.

Alkuperäinen kirjoittaja Ei työ tekemällä lopu;26443879:
Ei näin, vaan se mitä ap kirjoittaa kaverin (sanotaan vaikka Marja) seinälle näkyy Marjan kaikille kavereille, siitä riippumatta onko ne ap:n kavereita vai ei.

Kylläpä. Jos Marjan seinälle kirjoitan ja meillä on yhteinen kaveri Minna, Minnalle näkyy myös mitä olen Marjan sivulle kirjoittanut ei vaan sen Marjan omille kavereille.

Alkuperäinen kirjoittaja Ei työ tekemällä lopu;26443879:
Ei näin, vaan se mitä ap kirjoittaa kaverin (sanotaan vaikka Marja) seinälle näkyy Marjan kaikille kavereille, siitä riippumatta onko ne ap:n kavereita vai ei.

mä vähän luulen et tää ap tarkottaa kun uutisivulla näkee kun joku kaveri kirjottaa meidän yhteiselle kaverille ja se näkyy siellä uutissivulla, että näkyykö ne sitten myös kaikille ap:n kavereille mitä hän kirjottaa jonkun ystävänsä seinälle. Ei ne näy muille ystäville kun yhteisille siellä uutissivulla.

miksi mulla näkyy jos meen yhden tietyn kaverin omalle sivulle,niin siellä näkyy kommentit mitä se on joillekkin omille kavereilleen laittanut(ei ole mun kavereita)

[QUOTE="titi";26444315]miksi mulla näkyy jos meen yhden tietyn kaverin omalle sivulle,niin siellä näkyy kommentit mitä se on joillekkin omille kavereilleen laittanut(ei ole mun kavereita)[/QUOTE]

niillä on julkinen profiili sillon. kyllä mullakin näkyy omalla sivulla mitä oon kirjottanut julkisiin profiileihin jos en niitä erikseen sieltä poista.

Yhteistyössä