Ei se näy mun kaverilistassa, kun ei oo hyväksyny pyyntöä.Alkuperäinen kirjoittaja hmmm:En tiedä jääkö ilmoitus, mutta menet sinne omalle kaverilistallesi. Sieltä löydät tyypin ja sen kohdalta vaan ruksista pois.
Jääkö sille henkilölle tieto?Käyttäjätili-->muokkaa kavereita-->kaikki yhteydet,sitten vaan siitä raksista poistat.
Kyllä se pitäis siellä listassa olla ja lukee vielä, että odottaa vahvistusta!Alkuperäinen kirjoittaja ap:Ei se näy mun kaverilistassa, kun ei oo hyväksyny pyyntöä.Alkuperäinen kirjoittaja hmmm:En tiedä jääkö ilmoitus, mutta menet sinne omalle kaverilistallesi. Sieltä löydät tyypin ja sen kohdalta vaan ruksista pois.
Ei tarvitse yksitellen kirjoittaa.Nimeä lista ja sitten kirjoitat esto kohtaan se listan nimi.Alkuperäinen kirjoittaja ap:Vielä ois yks lisäkysymys. Tein yhden ryhmän kavereista, joiden ei välttämättä tartte mun seinää nähdä. Mutta miten saan kerralla sen ryhmän "estettyä", vai pitääkö ne yksitellen klikkailla?
so what, jos kyselee niin sit sanoo vaan et sori, vahingossa pyysin sua kaveriksAlkuperäinen kirjoittaja vieras:Henkilölle jää tieto...
No ei mitään, ap nyt vain kysyi, että jääkö tieto vai. Vastasin.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:so what, jos kyselee niin sit sanoo vaan et sori, vahingossa pyysin sua kaveriksAlkuperäinen kirjoittaja vieras:Henkilölle jää tieto...