miten erosta selviää?

haluaisin vinkkejä miten erosta selviää?

kauan kytenyt jo ero miehen ja mun välillä ja äsken sit erottiin. meillä on 1,5v poika. ongelmia tuli alkoholista ,mies joi ihan liikaa.aamulla heräsi taas kännipäissään ja pyyteli kainaloon, ihan kuin mitään ei ois tapahtunut.tuli aamu kuudelta vasta kotiin,valehteli missä oli ollut. piti olla tallilla, eipä ollut. viina ollut aina se ykkönen. no annoin kaksi vaihtoehtoa,joko minä tai kaverit ja viina. no itse sanoi että tämä on ohi,eli valitsi viinan. itki paljon ja hoki rakastavansa. aina ei kuitenkaan rakkaus riitä. rakastan minäkin miestäni paljon, mutta en enää asialle voi mitään. miehen asettamat ehdot yhdessäololle olivat se että hän saa juoda milloin haluaa ja missä haluaa.

no kuitenkin, tuntuu aivan karmealta olo. vielä pitäisi jaksaa lapsi hoitaa,vaikka tuntuu ettei jaksa mitään. miten ihmeessä kestän ilman miestäni,yksinäisyyttä jne. yhdessäolo ei ole enää mahdollisuus,koska on ajateltava pojan parasta. ja tiedän kyllä että hyviäkin puolia erosta on,ei enää epäilyjä milloin mies tulee,tuleeko kotiin,onko selvä vai ei. ei ikuisia pettymyksiä.

miten yh-äidit olette pärjänneet?

Yhteistyössä