Miten erosta pääsee yli?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Jätetty
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

Jätetty

Vieras
Suhde ei ollut pitkä, mutta pidin miehestä todella paljon. Mies sanoi eilen, että emme tällä tietoa seurustele.

Onko suhde lopullisesti ohi, haluaako mies ehkä miettiä vielä asiaa vai yrittääkö vain pehmentää eroa mulle?

Mä haluaisin jatkaa, mutta eihän toista voi pakottaa. Olen itkenyt vaikka kuinka paljon ja nytkin itkettää. En syönyt eilen mitään eikä tee vieläkään mitään mieli, suru vie ruokahalut.

Mä en kestä tätä. Miten mä kestän nähdä miehen jonkun toisen kanssa kun mies kuitenkin löytää jonkun toisen.

Miksi mulle aina käy huonosti.

Eipä eron tuskaan oikein auta muu kuin aika. Eikä se tosiaan ole seurustelun pituudesta kiinni että kuinka kipeää ero tekee.

Mies teki mielestäni väärin, että jätti sut vähän niinkuin roikkumaan epätietoisuuteen sanomalla tuon: "emme tällä tietoa seurustele". Munatonta touhua sanon. Kuitenkin kun tarkoitti ettei halua jatkaa suhdetta, ja sellaisena se kannattaa ottaa. Ketään ei voi jättää "varalle" odottelemaaan, vaan joko rehellisesti on tai ei ole toisen kanssa.

Eipä eron tuskaan oikein auta muu kuin aika. Eikä se tosiaan ole seurustelun pituudesta kiinni että kuinka kipeää ero tekee.

Mies teki mielestäni väärin, että jätti sut vähän niinkuin roikkumaan epätietoisuuteen sanomalla tuon: "emme tällä tietoa seurustele". Munatonta touhua sanon. Kuitenkin kun tarkoitti ettei halua jatkaa suhdetta, ja sellaisena se kannattaa ottaa. Ketään ei voi jättää "varalle" odottelemaaan, vaan joko rehellisesti on tai ei ole toisen kanssa.

Mä olen tyhmä ja toivon, että meillä vielä on mahdollisuus. Taitaa olla turha toivo.

Mies sanoi lauantaina yöllä, että poistaa mut facebookissa kavereistaan, mutta ei ole sitä vielä tehnyt.

[QUOTE="a p";25118581]Mä olen tyhmä ja toivon, että meillä vielä on mahdollisuus. Taitaa olla turha toivo.

Mies sanoi lauantaina yöllä, että poistaa mut facebookissa kavereistaan, mutta ei ole sitä vielä tehnyt.[/QUOTE]

Niin, toivot sen vuoksi kun mies jätti sut "roikkumaan". Yritti varmaan mielestänsä olla hienotunteinen, mutta fakta on se, että ei halua olla sun kanssa. Jos haluaisi niin olisi.

Niin kauan pitkität yli pääsemistäsi kunnes hyväksyt tuon.

Olen todella pahoillani sun puolesta :hug:!

[QUOTE="a p";25118621]Puolen tunnin sisällä joudun kohtaamaan miehen kun hän lainaa mulle autoaan erosta huolimatta. Miten pystyn olemaan itkemättä ja puhumatta meistä...[/QUOTE]

Luultavasti menee niin et mitä enemmän itket ja ruinaat miestä, sitä kauemmaksi hän loittonee. Roikkuminen ei vaan ole järkevää. Jos jotain niin koeta näyttää mahdollisimman upealta ja siltä kuin et välittäisi ollenkaan. Ihmetelköön siinä sitten.

[QUOTE="xyz";25118685]Luultavasti menee niin et mitä enemmän itket ja ruinaat miestä, sitä kauemmaksi hän loittonee. Roikkuminen ei vaan ole järkevää. Jos jotain niin koeta näyttää mahdollisimman upealta ja siltä kuin et välittäisi ollenkaan. Ihmetelköön siinä sitten.[/QUOTE]

Ehkä se on vaan parempi että mies loitonee. Paljon pahempi se on että mies on lähellä mutta kuitenkin kaukana ja tämä jätetty vaan haaveksii että ehkä vielä joskus olisimme pari. Kun mies on kaukana ja pysyy kaukana alkaa itsekkin erilailla prosessoimaan eroa kun toinen ei kuulu siihen elämään ollenkaan. Poissa silmistä, poissa mielestä. Siitä se alkaa pikkuhiljaa etenemään.

Siinä ei auta upealta näyttämiset ja esittämällä että ei välittäisi. Jos toista ei kiinnosta niin siihen ei mikään auta. Törkeän vedon teki että ei sanonut suoraan että eroatte lopullisesti.

Voimia sinulle. Anna ajan korjata. Vaikka et nyt usko, niin sinulle varmasti löytyy vielä ihana mies joka sua täydestä sydämestään rakastaa :)

Kysyin mieheltä onko suhde lopullisesti ohi, mies sanoi ettei tiedä. Että katsotaan. Kysyin kauanko, mies vastasi että ainakin viikko. Kuskasi mua kuitenkin kauppaan ja saan edelleen pitää hänen nettitikkunsa.

meille tuli ero 7v jälkeen,eka puhuttiin tauosat ja ite olisin siihen suostunut ,ex pitikin hampain väänteli ja käänteli eikä osannut sanoa mitään...kannettiin kamat eri osiutteisiin ja muutama päivä meni niin et en tiedä oltiinko vai ei tauolla ja soitin exälle et nyt tavataan ja jutellaan..kaikkeni yritin mut ex sano et parempi erota kokonaan.Eli se tiesi eron olevan totta jo kuukausia aiemmin kun oli jo päätöksen tehnyt mutta ei vaan ollu miestä sanomaan mulle ja jos en olisi vaatinut et tavataan ja jutellaan ni se olis pitäny mua löysässä hirressä ties miten kauan ja koko sen ajan sillä oli jo uus katsottuna.
Eli parempi vaan katkasta suhde alkuunsa jos mies pistää sut jonotuslistalle varanumeroksi,sellasta ei ole kiva kokea.

[QUOTE="a p";25125180]Niin miksi mies pitää mua löyhässä hirressä. :([/QUOTE]

Älä anna pitää. Tee itse lopullinen päätös kun kerran mies jättää asian roikkumaan.

Onhan se ohi. Se vaan ottaa aikansa, että kipu hellittää. Joitain ihmisiä jää kaipaamaan ja haikailemaan varmaan lopuksi ikäänsä... vaikka sen tietäisi, että on täysin epärealistista kaivata ja haaveilla. Eniten sitä on jäänyt kaipaamaan sellaisia, jotka ovat tavallaan ottaneet ja jättäneet.

Yhteistyössä