Miten eroon peukun syönnistä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Miksula
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Miksula

Vieras
Meillä pikkuneiti syö peukkua ihan verekselleen, kuinka saisin vieroitettua? Isosiskonsa söi aina tuttia ja siitähän päästiin helposti eroon kun vain vietiin pois... Kaiken sidetarpeen ym. repii pieni vain pois. Ja syö aina juuri samaa peukkua, toinen käsi ei kelpaa eli senkin vuoksi peukku tosi kamalassa kunnossa. Varsinkin kun jo hampaita riittää nakerteluun molemmissa leuoissa... Auttaisiko kynneli tm. pahanmakuinen aine? Onko kellään kokemuksia?

Mä voisin nostella tätä, samoja neuvoja kaivataan meilläkin! Yritin jopa opettaa vielä tutin syönnin( siitä kun on helpompi päästä eroon), mutta heittää sen pois :ashamed: Kynnelit eivät meillä ainakaan auta, nuolee nykyisin sen samantein pois. Yöksi olen ommellut hihan suut kiinni, mutta päivisin peukun syönti jatkuu, varsinkin kun on väsynyt. Tosiaan olisi kiva löytää neuvoja sellaisilta, jotka ovat onnistuneet!

Minun kaverini söi itse peukaloa ekaluokkalaiseksi asti, ja tuumasi ettei mikään kyllä häneenkään auttanut. Jos solmi paidan hihat kiinni, niin hän nakersi uuden reiän peukalon kohdalle...

Mahtaakohan onnistua vieroitus ennenkuin ymmärrys kasvaa (vähättelemättä ystäväni järjenjuoksua tietenkään!)? Jos puhumaan oppimisen vaiheessa saisi painotettua lapselle miten haitallista se on? Myöhemmin voi olla jo niin pinttynyt tapa ettei enää onnistukaan...

Kertokaa ihmeessä, jos tiedätte toimivia konsteja!

ei mitenkään ennenku sen itte ymmärtää. kokemusta löytyy, itteltä ku se jäi vasta rippikouluiäs pois. :ashamed: :ashamed: yrittäkää saada syömään tuttia ja tehkää se peukun syönti mahdollisimman hankalaksi. muuta neuvoa mä en osaa antaa, ku sinnikkäästi peukku pois ja tutti tilalle tai jotain muuta imeskeltävää, lahjokaa jos on sen ikäsiä...

Yhteistyössä