armi
joka vaikuttaa elämiseen todella pahasti ettei mistään tule mitään. kyseessä siis sosiaalisten tilanteiden pelko. 
lääkkeitä en ota.Alkuperäinen kirjoittaja Cassy:Terapia + mahdollisesti lääkitys. Eipä siihen mtn oikotietä onneen ole. :/
koska en halua mitään lääkkeitä. pääsin 2 vuotta sitten masennuksesta irti itse ja terapian avulla eli toisinsanoen parannuin.Alkuperäinen kirjoittaja suzyco:No sitten terapiaan. Onko sulla syy miks et ota lääkettä? eipä tommosista peloista yleensä ihan kotikonstein eroon päästä...
Minulla noin seitsemän vuotta kestänyt sos.tilanteiden pelko takana lääkityksineen terapioineen. Paras apu on ollut opettelemaan pelosta eroon kohtaamalla ne pikku hiljaa. Tätä olen käyttänyt niin kaupassa käyntipelkoon, hammaslääkäripelkoon jne. Itselläni tilanne oli niin paha, että jouduin kylä aluksi turvautumaan rauhoittaviin ja beetasalpaajiin ennen kuin pystyin kohtaamaan tilanteet. Pikkuhiljaa rohkeus vain lisääntyi, pystyin vähentämään lääkettä ja kohtaamaan pelot "selvänä". Vieläkin syön toki masennuslääkettä 25 mg/pv, johon on varmaan jonkilainen psykologinen riippuvuus.Alkuperäinen kirjoittaja armi:koska en halua mitään lääkkeitä. pääsin 2 vuotta sitten masennuksesta irti itse ja terapian avulla eli toisinsanoen parannuin.Alkuperäinen kirjoittaja suzyco:No sitten terapiaan. Onko sulla syy miks et ota lääkettä? eipä tommosista peloista yleensä ihan kotikonstein eroon päästä...
millaisia oireita sinulla ilmenee näissä sosiaalisissa tilanteissa?Alkuperäinen kirjoittaja *:Minulla noin seitsemän vuotta kestänyt sos.tilanteiden pelko takana lääkityksineen terapioineen. Paras apu on ollut opettelemaan pelosta eroon kohtaamalla ne pikku hiljaa. Tätä olen käyttänyt niin kaupassa käyntipelkoon, hammaslääkäripelkoon jne. Itselläni tilanne oli niin paha, että jouduin kylä aluksi turvautumaan rauhoittaviin ja beetasalpaajiin ennen kuin pystyin kohtaamaan tilanteet. Pikkuhiljaa rohkeus vain lisääntyi, pystyin vähentämään lääkettä ja kohtaamaan pelot "selvänä". Vieläkin syön toki masennuslääkettä 25 mg/pv, johon on varmaan jonkilainen psykologinen riippuvuus.Alkuperäinen kirjoittaja armi:koska en halua mitään lääkkeitä. pääsin 2 vuotta sitten masennuksesta irti itse ja terapian avulla eli toisinsanoen parannuin.Alkuperäinen kirjoittaja suzyco:No sitten terapiaan. Onko sulla syy miks et ota lääkettä? eipä tommosista peloista yleensä ihan kotikonstein eroon päästä...
Kaupallinen yhteistyö: Storytel