V
vierailija
Vieras
Haluaisin asiallisia vastauksia,vaikka tämä ei olekaan ongelmistani edes kymmenenneksi suurin ja kuulostaa todella turhalta ja ehkä on ajanhaaskausta edes kirjoittaa tämä.
Kun ennenvanhaan(kin) on ehkä ollut vieraille käytössä ne parhaat kupit...
Niin minua oikeasti viattomasti kiinnostaa,miten niiden kanssa on sopinut yhteen nämä lusikalla hämmentäjät?
Vai onko ennen osattu sekoittaa maito/kerma/sokeri jotenkin huomaavaisemmin kahviin,kuppeja kauheasti lusikalla raapimatta?
Meillä on eräät hienot kupit joita haluaisin käyttää myös vieraille,mutta ainakin pari vakivierasta ovat sellaisia,että sekoittavat raivokkaasti lusikalla kupin täyteen naarmuja.Aina.
Olen siis käyttänyt rumempia kuppeja joita sietää raapiakin.
Mutta mietin vain että ei kai sen oikeasti noin kuulu mennä,ja ennenvanhaankin kun kupit on saatettu ostaa vähistä rahoista ja ne on olleet omistajilleen arvokkaita.
Onko naarmujen poistoon ollut sitten jotain erityisiä kikkoja?
Vai onko itse lusikalla sekoittamiseen kenties opetettu hellempiäkin tapoja?
Itse teen vaan niin että en sekoita pohjia myöten vaan sekoitan vain itse kahvia.
Kun ennenvanhaan(kin) on ehkä ollut vieraille käytössä ne parhaat kupit...
Niin minua oikeasti viattomasti kiinnostaa,miten niiden kanssa on sopinut yhteen nämä lusikalla hämmentäjät?
Vai onko ennen osattu sekoittaa maito/kerma/sokeri jotenkin huomaavaisemmin kahviin,kuppeja kauheasti lusikalla raapimatta?
Meillä on eräät hienot kupit joita haluaisin käyttää myös vieraille,mutta ainakin pari vakivierasta ovat sellaisia,että sekoittavat raivokkaasti lusikalla kupin täyteen naarmuja.Aina.
Olen siis käyttänyt rumempia kuppeja joita sietää raapiakin.
Mutta mietin vain että ei kai sen oikeasti noin kuulu mennä,ja ennenvanhaankin kun kupit on saatettu ostaa vähistä rahoista ja ne on olleet omistajilleen arvokkaita.
Onko naarmujen poistoon ollut sitten jotain erityisiä kikkoja?
Vai onko itse lusikalla sekoittamiseen kenties opetettu hellempiäkin tapoja?
Itse teen vaan niin että en sekoita pohjia myöten vaan sekoitan vain itse kahvia.