Miten elämä tuntuukaan helpolta, kun ei enää tule lapsia :D

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Siis joo meillä todella lapsiluku täynnä. Lapset 17, 15, 12, 8 ja 4½. Miksi tunnen sääliä niitä kohtaan joilla ihan pienet lapset tai joille tulossa vauva? Joo joo sääli on sairautta :D Omassa elämässä on jo niin helppoa tämä kun lapset ovat isoja.

Ja tiedoksi meillä ei ole ollut mitenkään helppoa, kun on 2 pitkäaikaissairasta lasta. Sairaudet edelleen "päällä" ja saattaa vielä mennä jonkun aikaa että päästään lääkityksistä. Ja tällä hetkellä tilanne tasaisen rauhallinen.

Kiitos kun sain kertoa

Luulen ymmärtäväni sun tunteen, vaikka omat lapset vielä pieniä, nuorin 10 kk. Meilläkin taitaa olla nyt lapset tehty, ja pientä haikeutta mielessä nautin mun viimeisen vauvani vauva-ajasta. Toisaalta jo kaipaan sitäkin kun joskus taas löytyisi miehenkin kanssa kahdenkeskistä aikaa, ja piltti-ja vaippa-ajat jää muistoihin.

samaa minäkin tunnen vaikka välillä kaihoten ajattelen pieniä vauvojani, mutt sitt äkkiä järjellä ajattelen ja olen kiitollinen että ne ovat tässä nyt! kun nyt sais nämä 3:kin isoksi kasvatetuksi ja niille tarpeeks aikaa!
aikansa kutakin ja ikääkin alkaa olla...

Yhteistyössä