Miten ehkäiset?

• Viestiketjun aloittaja Galuppia
  • Ensimmäinen viesti
Minä
Alkuperäinen kirjoittaja onnea:
Alkuperäinen kirjoittaja Minä:
Keskeytetyllä...
Pian onnitellaan uutta äitiä :)
Tätä jo odotinkin ;) Olen raskaana kyllä juuri nyt, kiitos onnitteluista, mutta se raskaus sai alkunsa vasta, kun lopetettiin keskeyttäminen. Meillä tämä on toiminut jo vuosia ja aikuisina ihmisinä tiedetään kyllä riskit eikä raskauskaan haittaisi, joten...

d

Tätä jo odotinkin ;) Olen raskaana kyllä juuri nyt, kiitos onnitteluista, mutta se raskaus sai alkunsa vasta, kun lopetettiin keskeyttäminen. Meillä tämä on toiminut jo vuosia ja aikuisina ihmisinä tiedetään kyllä riskit eikä raskauskaan haittaisi, joten...[/quote]

Onnea.

Ja toinen onnittelu kun toit esille tilanteesi. Pistää todella miettimään tarvitseeko niitä pillereitä syödä vakaassa parisuhteessa, jossa lapsikin on tervetullut jos on tullakseen.

lotta
Alkuperäinen kirjoittaja d:
Tätä jo odotinkin ;) Olen raskaana kyllä juuri nyt, kiitos onnitteluista, mutta se raskaus sai alkunsa vasta, kun lopetettiin keskeyttäminen. Meillä tämä on toiminut jo vuosia ja aikuisina ihmisinä tiedetään kyllä riskit eikä raskauskaan haittaisi, joten...

Onnea.

Ja toinen onnittelu kun toit esille tilanteesi. Pistää todella miettimään tarvitseeko niitä pillereitä syödä vakaassa parisuhteessa, jossa lapsikin on tervetullut jos on tullakseen.[/quote]

mutta eihän sitä ny voi kokoajan olla raskaana... pakkohan sitä on välillä ehkäistä.. muuten mä ainakin olisin jatkuvasti raskaana....

Yhteistyössä