miten auttaa kaveria pääsemään eroon miehestä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja surulllinenkaveri
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

surulllinenkaveri

Vieras
kaverini on naimisissa väkivaltaisen miehen kanssa.heillä on 3lasta joista yksi alle kouluikäinen. Mies on väkivaltainen hullu, käy vieraissa ym... Talo on naisen nimissä..
Mies ei suostu lähtemään pois, uhkaa tappaa naisen ym. Miten miehen saa pois?

Et mitenkään saa naista irti mutta sinuna tekisin lastensuojeluun ilmoituksen (ja sano että nimesi ei koston pelossa saa tulla esiin). Jos nainen haluaa olla hakattavana niin ihan sama, lapsia tässä surku tulee.
Mä autoin kaveriani tuollaisen hullun kanssa ja lopulta sain itsekkin pelätä!

Mua eniten suututtaa, että kaveri ei varoittanut niitä ihmisiä joita tuo hullu oli uhannut tappaa kostona auttamisesta.

Kaveri pakeni liian monta kertaa kahden alle kouluikäisen kanssa yöllä isovanhemmille turvaan...
Lopulta miehen ollessa työreissulla muuttivat salaa uuteen kotiin. Kämppä oli hankittu salassa ja kaikki siihen liittyvät postit menivät kaverin äidille. Talo oli yhteinen ja se sitten myytiin myöhemmin.
Ehkä sun kaverisikin kannattaa hankkia uusi koti, minne äijällä ei ole mitään asiaa. Ja toi lastensuojeluilmoitus on myös hyvä keino hankkia ensiapua tilanteeseen.
Kaikille teille tsemppiä.

Haluaako nainen itse eroon miehestä? Tuollaisissa suhteissa elävät naiset ovat tosi arvaamattoman vaarallisia kavereilleen. Lopulta he kuitenkin puolustavat sitä miestään ja sinä oletkin huono kaveri.

Mutta jos todella lastensuojeluilmoitus on mahdollista tehdä nimettömänä niin tee se. Auta niitä lapsia jos äiti ei kykene.

Yhteistyössä