S
surusilmä
Vieras
Olen luvannut että en kerro asiasta kenellekään. En voi pettää lupaustani, koska olen ainut jolle hän avautuu. Tuntuu toivottomalle yrittää vain puhua ja puhua.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja hm:Pelottelu monesti auttaa.
Onko tällä lapsia? Sano, että sun on pakko ottaa yhteyttä lastensuojeluun, jos ei lopeta.
Hyysäämällä kaikki häviää, on oltava kova, tiukka ja ilkeä. Ihmisen on kuitenkin itse tajuttava lopettaa eikä se paapomalla onistu.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja hm:Pelottelu monesti auttaa.
Onko tällä lapsia? Sano, että sun on pakko ottaa yhteyttä lastensuojeluun, jos ei lopeta.
Hyysäämällä kaikki häviää, on oltava kova, tiukka ja ilkeä. Ihmisen on kuitenkin itse tajuttava lopettaa eikä se paapomalla onistu.
Ei auta. Narkkarit on ovelia, varmasti vastaisuudessa salais käyttönsä ap:lta tai lupais lopettaa, mutta ei lopettais. Yhdelle narkkariäidille aikoinaan saarnasin kun veti kamaa ja kaikenmaailman hörhöt piikit kyynärtaipeissa ramppas heidän kotona. Tämä äiti sanoi mulle aina, että aikoo kyllä lopettaa. Sama virsi jatkuvasti. Sitten joutui a-klinikalla testeihin viikottain, no alko juomaan. Sanoi ettei a-klinikka anna muita vaihtoehtoja. Lapset otettiin huostaan, mutta sai huijattua testeissä (joi alkoholia ja käytti sellaisia huumeita, joita ei testata tai käytti niin että piti tauon ennen testiä). Sai lapset takaisin ja eräänä päivänä veti överit.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Usein narkkarit välittää enempi kamasta kuin lapsistaan.