Miten asiaan pitäisi suhtautua? kavereista ja miehestä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Oonaivanloppu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
O

Oonaivanloppu

Vieras
En tiedä mitä asiasta ajattelisin.
Entinen poikaystäväni sai tuomion pahoinpideltyään minua useasti ja pakotettuaan seksiin. Ollessamme baarissa "kaverini" meni tanssimaan miehen kanssa ja kun kysyin mikä on homman nimi sain kommentiksi "niinno eihän toi asia periaatteessa mulle kuulu" "ei se mulle oo mitään tehnyt" pahoitin mieleni enkä oo ollut kuukauteen tekemisissä ja nyt kuulin että heilastelevat keskenään..

Kyseessä siis "kaverini" ja entinen poikaystäväni jonka käytöksestä kaverini on myös tietoinen. Tietää kuinka paljon tuskaa mies minulle tuotti ja luulin että ystäväni olisi "lojaalimpi" itse en ikimaailmassa sanoisi tilanteessa että "asiahan ei sinänsä kuulu mulle"

Lisäksi vaikka tilanne tuntuu tällä hetkellä uskomattomalta pelkään myös kaverini puolesta. Hän ei selvästikään ihastukseltaan huomaa kuinka vakavasta asiasta on kyse. Mies oli aina sitä mieltä että vain minä laukaisin käytöksen ja muille ei tule ikinä olemaan samanlainen. Mitä jos näin ei olekaan? Samalla tulkitsen myös kaverini käytöksestä että jos hän ei miestä "pelkää" niin pitää minua syyllisen tapahtumiin.

Miksi sun pitäisi suhtautua tohon jotenkin? Kerrot kaverillesi millainen mies on/oli, ja jos kaverisi tahtoo edelleen jatkaa, niin ei se sulle kuulu millään lailla.

Pitäiskö mun silti olla kyseisen ihmisen kaveri vielä? Jotenkin toi vaan tuntuu niin pahalta koska koen että "kaveri" mitätöi miehen teot mua kohtaan ja ei ole mun puolella asiassa

Jotkut ihmiset on valitettavasti tuollaisia, että ajattelevat jokaisen asioiden olevan vain omiaan ja puleraavat ties millaisten mätäpaiseiden kanssa, koska "eihän se mulle ole mitään tehnyt" ja "eihän ne asiat mulle kuulu".
Ymmärrän täysin, että kaverisi käytös loukkaa sinua, mutta ihan oikeasti ei tuollainen mikään kaveri ollutkaan ja ehkä ihan hyvä vaan, että moisen egoistisen tuuliviirin sait pois "kavereistasi".

Itse en voisi kuvitellakaan tekeväni moista temppua, päinvastoin joko antaisin olla (jos kaveri niin vaatisi), tai keksisin jotain hauskaa jäynää miehen varalle.
Kavereita ei vaan jätetä ikinä ja todellakin kavereiden asiat kuuluu mulle ja mun asiat kavereille.

Kiitos mielipiteestäsi :)

Jotenkin kaverin käytös siksi satuttaakin niin paljon että ikinä en tekisi samaa kellekään kaverilleni.
Ehkä olen vihainen myös itselleni kun olen luottanut väärään ihmiseen ja luullut kaverikseni vaikkei hän selvästi sitä ollutkaan. Minua ei haittaa heidän heilastelunsa niin että olisin mustasukkainen, mutta mielestäni teko on vain kaveriltani käsittämättömän törkeä kaikkien "ansaitsisi linnaa kyseinen sika" -kommenttien jälkeen. Tuntuu niin kaksinaamaiselta.

• Tykkää
Reactions: Ciervo
Tulee aika jolloin kaverisi ryömii hakattuna luokseksi. Mies ei siitä muutu ja hakkaa jatkossakin kumppaninsa. Syy ei ole hänessä jota lyödään vaan hänessä joka lyö.
Koska olen vittumainen ihminen mun kommenttini olisi kyseiselle kaverille siinä tilanteessa että asiahan ei minulle mitenkään kuulu, äläkä tule tänne itkemään.

• Tykkää
Reactions: Puuhippa
Pääsääntöisesti naiset ovat just tuollaisia. Ajatus siitä, että juuri minä olen jotenkin niin paljon parempi ja ihanampi ettei se mies nyt minua suinkaan löisi.

Se ei todellakaan kuulu sulle. Onneksi. Älä ole huolissasi asiasta johon jo yritit vaikuttaa.

Tuntuu että kaverin mielestä itse aiheutin miehen teot minulle. Ja mies uskottelee kaikille että olen keksinyt kaiken. Oon vaan yrittäny puolustaa itseäni sanomalla että ei kai sitä ihan syyttömiä kuitenkaan noin vakavista jutuista tuomita.

Tuntuu että kaverin mielestä itse aiheutin miehen teot minulle. Ja mies uskottelee kaikille että olen keksinyt kaiken. Oon vaan yrittäny puolustaa itseäni sanomalla että ei kai sitä ihan syyttömiä kuitenkaan noin vakavista jutuista tuomita.

Siinä vaiheessa on ihan turha uskotella mitään, kun on tuomio rikoksista napsahtanut.

Keskity olemaan tyytyväinen, kun pääsit eroon väkivaltaisesta miehestä.

Anna olla. Nehän on idiootteja molemmat. Et mahda mitään "kaverisi" itsetuhoiselle käytökselle. Toivotaan nyt kuitenkin kaikkien terveyden takia, että mies on muuttunut (LOL) . Jatka elämääsi ja ole iloinen, ettei paskapää ole Sinun kimpussasi enää... Tai mistäs sen tietää, voihan tää sun frendi vaikka tykätä pieksetyksi ja raiskauksi tulemisesta.. Ehkä hän kuitenkin ymmärtää,että sinun olkapääsi ei ole se kaikkein ilmeisin paikka tulla nyyhkimään, kun nyrkki mätkähtää silmään. (onhan hän tietoinen miehen tavoista) . On enivei aika kornia lähteä heilastelemaan kaverin exää (jollei olla ylä-asteella, tai alle 20v)..

[QUOTE="akka";30699206]Tulee aika jolloin kaverisi ryömii hakattuna luokseksi. Mies ei siitä muutu ja hakkaa jatkossakin kumppaninsa. Syy ei ole hänessä jota lyödään vaan hänessä joka lyö.
Koska olen vittumainen ihminen mun kommenttini olisi kyseiselle kaverille siinä tilanteessa että asiahan ei minulle mitenkään kuulu, äläkä tule tänne itkemään.[/QUOTE]

Ajattelen samoin. Kaverihan on entinen, vaikka tulisikin toisiin aatoksiin. Luottamuksen voi menettää vain kerran ja luottamuksen menetettyä ei kaveruutta enää voi jatkaa ainakaan entisessä mittakaavassa. Asiat ei ap.lle kuulu enää mitenkään. Ei edes sitten, kun joku päivä tämä kaveri tukea sinulta hakee pahoinpideltynä.

Mutku kato et tajuu että se se äijä on niinku supersöpö ja suosittua ja hauska ja makee ja sillä on sellanen tosi siisti kämppä ja kaikki on sit kadeja ku se on mun kanssa!

Eikä se mitään lyö ellei sille vinee jostain tai muuten oo joku bithsd. Enkä mä oo.

Nii.

Anna olla. Nehän on idiootteja molemmat. Et mahda mitään "kaverisi" itsetuhoiselle käytökselle. Toivotaan nyt kuitenkin kaikkien terveyden takia, että mies on muuttunut (LOL) . Jatka elämääsi ja ole iloinen, ettei paskapää ole Sinun kimpussasi enää... Tai mistäs sen tietää, voihan tää sun frendi vaikka tykätä pieksetyksi ja raiskauksi tulemisesta.. Ehkä hän kuitenkin ymmärtää,että sinun olkapääsi ei ole se kaikkein ilmeisin paikka tulla nyyhkimään, kun nyrkki mätkähtää silmään. (onhan hän tietoinen miehen tavoista) . On enivei aika kornia lähteä heilastelemaan kaverin exää (jollei olla ylä-asteella, tai alle 20v)..

Itseasiassa tämä tyttö on miestä 5v nuorempi, juuri täyttänyt 18. Itse olen 25.

Yhteistyössä