Miten aloittaa TAAS karppaus?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja VinkkejäKaipaan
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

VinkkejäKaipaan

Vieras
Miten sitä aloittais taas karppauksen? Viime keväänä tiputin 8 kiloa karppaamalla, mutta kesän ja syksyn aikana tullut kaikki taas nätisti takaisin ja vähän ylimääräistäkin. Oon 163cm pitkä ja karpattuani painoin 60 kiloa, oli tarkotus päästä ainakin 55kg, koska näytin 60 kiloisenakin "pyöreältä". Kaikki kilot kertyy vatsaan, mutta laihtuessa surkastuu lähinnä jalat ja tissit.. huoh.. Mut sillon se karppaus jämähti siihen 60 kiloon niin pitkäksi aikaa että jotenki aloin lipsua..

Tuntuu että kun epäonnistuin tässä viimeksi, on niin vaikea saada niskasta kiinni ja aloittaa uudestaan. Mitä sitä söisi? En ehdi väsätä samalla mielenkiinnolla kanaa ja salaattia jne......

Ja miksei maha pienene vaikka muualta lähteekin? Mulla on sellanen pömppö maha ja sektion jälkeen jäi viellä rumasti roikkumaankin. Pitäis saada kiinteytettyy vähän..

Mä suosittelen parantamaan ja muuttamaan elämäntapoja. Vähemmän herkkuja, paljon kasviksia, tarpeeksi kuituja ja enemmän liikuntaa (ihan vaikka kävelylenkkejä vaan).

Mä en halua enää karpata, koin ahdistumisen tunteita ja vanhat syömishäiriöpeikot nostivat päätään.

Nyt sitten oon lisännyt liikuntaa reippaasti ja yritän syödä lautasmallin mukaisesti, vointi kohenee koko ajan :)

[QUOTE="OOO";22899564]Mä en halua enää karpata, koin ahdistumisen tunteita ja vanhat syömishäiriöpeikot nostivat päätään.
[/QUOTE]

Minulla taas kävi päinvastoin, kun karpatessa voin unohtaa koko syömishäiriön.

Miksi haluat pudottaa juuri karppaamalla? Minä itse ainakin pidän kalorien tarkkailusta ja saa syödä mitä tahansa.. Esim eilen kun tiesin että teen herkullisia lettuja illalla keitin päivälliseksi kasvissosekeiton!

Tänään taas tiedän että syön illalliseksi savulohisalaattia niin saan syödä tuhdimman lounaan.

Yhteistyössä