V
VinkkejäKaipaan
Vieras
Miten sitä aloittais taas karppauksen? Viime keväänä tiputin 8 kiloa karppaamalla, mutta kesän ja syksyn aikana tullut kaikki taas nätisti takaisin ja vähän ylimääräistäkin. Oon 163cm pitkä ja karpattuani painoin 60 kiloa, oli tarkotus päästä ainakin 55kg, koska näytin 60 kiloisenakin "pyöreältä". Kaikki kilot kertyy vatsaan, mutta laihtuessa surkastuu lähinnä jalat ja tissit.. huoh.. Mut sillon se karppaus jämähti siihen 60 kiloon niin pitkäksi aikaa että jotenki aloin lipsua..
Tuntuu että kun epäonnistuin tässä viimeksi, on niin vaikea saada niskasta kiinni ja aloittaa uudestaan. Mitä sitä söisi? En ehdi väsätä samalla mielenkiinnolla kanaa ja salaattia jne......
Ja miksei maha pienene vaikka muualta lähteekin? Mulla on sellanen pömppö maha ja sektion jälkeen jäi viellä rumasti roikkumaankin. Pitäis saada kiinteytettyy vähän..
Tuntuu että kun epäonnistuin tässä viimeksi, on niin vaikea saada niskasta kiinni ja aloittaa uudestaan. Mitä sitä söisi? En ehdi väsätä samalla mielenkiinnolla kanaa ja salaattia jne......
Ja miksei maha pienene vaikka muualta lähteekin? Mulla on sellanen pömppö maha ja sektion jälkeen jäi viellä rumasti roikkumaankin. Pitäis saada kiinteytettyy vähän..