miten aijaa.com:ista saa kuvan poistettua?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Kysymys: Kuinka kauan kuva säilyy ennen kuin se poistetaan?
Vastaus: Kuva säilyy lataushetkestä lukien vähintään kuusi viikkoa ja käytännössä niin kauan kuin kuvaa katsotaan palvelustamme. Joka kerta, kun kuvaa on katsottu sivustoltamme, kuvan poistohetki siirtyy kuusi viikoa eteenpäin.

Kysymys: Kuinka voin poistaa kuvan jonka olen ladannut palveluun?
Vastaus: Kuvaa ei voi itse poistaa palvelusta eikä kuvia yleensä tarvitse poistella, vaan kuvat poistuvat käyttämättöminä aikanaan. Jos kuitenkin kuva on ehdottomasti saatava pois palvelusta, kuvan voi raportoida palvelun ylläpidolle ja kirjoittaa kuvan poiston syy viestikenttään.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Miten jotkut ovat saaneet kuvansa poistettua esim. lapsikuva-pinosta kun heillä on kuva ollut Aijaan kautta? Miten katseluaikaa saa rajoitettua?

Jos he ovat vaan poistaneet ketjusta sen linkin kuvaan.

Katseluaikaa ei saa rajoitettua.

Alkuperäinen kirjoittaja sama:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Miten jotkut ovat saaneet kuvansa poistettua esim. lapsikuva-pinosta kun heillä on kuva ollut Aijaan kautta? Miten katseluaikaa saa rajoitettua?

Jos he ovat vaan poistaneet ketjusta sen linkin kuvaan.

Katseluaikaa ei saa rajoitettua.

mutta tekstiä jossa linkki on, on lainattu ja lainatussa viestissä oleva linkki näyttää vain tekstiä Aijaasta. mihin kuva on kadonnut vaikka linkki on laitettu vaikkapa 10 minuttia sitten?

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
mutta tekstiä jossa linkki on, on lainattu ja lainatussa viestissä oleva linkki näyttää vain tekstiä Aijaasta. mihin kuva on kadonnut vaikka linkki on laitettu vaikkapa 10 minuttia sitten?

Mä en ole törmännyt ko. tilanteeseen... Paitsi silloin kun aijaa on tosi ruuhkainen.
Millaista tekstiä siellä sitten on?

Mä en ole törmännyt ko. tilanteeseen... Paitsi silloin kun aijaa on tosi ruuhkainen.
Millaista tekstiä siellä sitten on?

http://www.aijaa.com/v.php?i=2486615.gif

Yhteistyössä