Just niin!Alkuperäinen kirjoittaja neljäs_tulossa;29641613:Riippunee perheen menoista? Esim. jos on velaton asunto, ei autoa jne.
Meillä sama juttu.Meillä on tulot tuota luokkaa ja pärjätään kyllä, vaikka välillä vähän tiukkaa onkin.
Ja perhekoko 2 aikuista + 2 lasta, kolmas syntyy kesällä.
Mistäs sitä tietää, kuinka paljon ne lapset sairastaa? Mulla aloitti kuopus hoidossa syyskuussa 2012 (oli silloin 2vuotias) ja hänen lisäksi on mulla vielä kaksi alta 10v lasta. Tähän astiin, eli 1,5v aikana olen lasten sairastelujen takia ollut poissa 3-4 pv.... Mies korkeintaan saman verra.No ei sillä oikeen tulekkaan. Meidän tulot on tuota luokkaa, koska olen itse kotihoidontuella. Ei ole muuta vaihtoehtoa kun palata pian töihin, vaikka kotona suunnittelin olla pidempään. Meillä on asuntolainaa ja kaksi autoa. Tietysti jos niistä nipistäisi niin tulisi toimeen jotenkin, mutta itse en voisi kodista tai autosta luopua.
Valtava kiitos valtiolle tuosta 230e tuesta kuukausittain, jonka saan kotona ollessani! Tulee varmasti todella halvaksi kaikille lastenhoito ja sairasajan palkat kun lapset sairastaa jne. kun olen töissä.