Mite vo olla ihmisellä näin typerän mallinen ruho!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja potkuri85
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

potkuri85

Aktiivinen jäsen
05.10.2006
4 177
0
36
Tai miks valmistetaan niin ääliömäisesti mitotettua housuja(farkkuja).

Jos ostat vyötäröltä ja lantiolta sopivat pökät nii reisien kohta on niiiiin tiukka että ne vetää sit housuja koko ajna alaspäin.
Ja sit jos löytyy sellaset jotka istuu reisien kohdalta, nii sit persaus roikkuu pussina ja saa ostaa viismetriä paalinarua että pysyy housut jalassa.

ja mulla nyt ei ees oo mitenkää erikoisen paksut jalat, siis muuhun vartaloon suhteutettuna :snotty:

:headwall:

Ei tälle strutsin kropallekkaan mitään löydy...
Jalat suht normaalit ja vyötäröllä karmea vararengas.
Jokasissa farkuissa näyttää siltä, kuin ois kiskassu jalkaansa 4kokoo liian pienet housut, jotka on jalkaläskit nostanu vyötärölle lillumaan :|

Alkuperäinen kirjoittaja potkuri85:

Jos ostat vyötäröltä ja lantiolta sopivat pökät nii reisien kohta on niiiiin tiukka että ne vetää sit housuja koko ajna alaspäin.
Ja sit jos löytyy sellaset jotka istuu reisien kohdalta, nii sit persaus roikkuu pussina ja saa ostaa viismetriä paalinarua että pysyy housut jalassa.

ja mulla nyt ei ees oo mitenkää erikoisen paksut jalat, siis muuhun vartaloon suhteutettuna :snotty:

oletkos kokeillut esim freesoulin farkkuja tosi hyvän malliset ja näköiset kyllä se hintakin sit..
huomannut kanssa kun esim vero modasta ostan et meinaavat valua..mutta mulla auttaisi liikunta asiaan :snotty:

Vaateongelma se on lyhyelläkin immeisellä (155cm) - vyötäröstä sopivat housut ovat 25cm liian pitkät (koko 32-34) :kieh: Pitäisi olla 5-8kg laihempi, niin mahtuisivat lasten farkut :snotty:
Aika harva ihminen oikeasti on niissä mitoissa millä ne vaatteet tehdään |O

Alkuperäinen kirjoittaja sibelius79:
Alkuperäinen kirjoittaja potkuri85:

oletkos kokeillut esim freesoulin farkkuja tosi hyvän malliset ja näköiset kyllä se hintakin sit..
huomannut kanssa kun esim vero modasta ostan et meinaavat valua..mutta mulla auttaisi liikunta asiaan :snotty:

pitääpäs tutkia...
tässä ei paljoo liikunta auta, ku mulla on ihan järjettömät lihakset reisissä.. siis niissä on aina ollu... :headwall:
sellaset ammatti pikaluistelijan kintut :x

Yhteistyössä