mite tehdä? Uudessa hupparissa vetoketju rikki (tai ketju toimii mutta se alaosa minne se vedin laitetaan on lähtenyt pois/irti/hajonnut)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja napsu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

napsu

Vieras
Moi!
Eli ostin viikko-kaksi sitten lapselle hupparin. Nyt vetoketju on jo rikki, eli se osa mihin takin alareunassa laitetaan vedin, jotta saa ketjun kiinni. Kävin tänään kyselemässä "ompelijalta" mutta sanoi ettei voida tehdä muuta kun uusia koko ketju.
No, tuo on tosi nätti ja ihana takki, mutta maksoi vain kympin. Eli jos/kun menen ostopaikkaan urputtamaan niin saa varmaan kymppini takaisin, mutta haluisin mielummin ton takin (toimivana) Voin tietysti kysyä, jos korjauttavat sen mutta tuskin (olen alennuksessa, eli muita samoja kokoja ei enää ollut)

Mälsää, onko kukaan osannut jotenkin "korjata" tuunata tms. Mielummin sitten rahat takas, tollaseen sitä ei ainakaan voi pitää, mutta tylsää kun oli pojalle niin mieluinen (kerrankin)

Nuo vetskarin rikkoutumat on kyllä kinkkisiä :/.. Ainakaan itse en osaa vaihtaa, joskus olen ompelijalla korjauttanut jos on mieluisasta vaatteesta mennyt rikki.

Yhteistyössä