Mitäs vinkkejä kuntosalille?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "asda"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

"asda"

Vieras
Huomenna oisin menossa pitkästä aikaa kuntosalille. Kunto pohjissa monen kotivuosilöhöilyn jälkeen...

Millä kannattaa aloittaa ja koitanko heti rehkiä esim. tunnin? Missä järjestyksessä kannattaisi laitteita käydä?

Tarkoitus on pudottaa n.5kg, mutta tärkeintä olisi kiinteytyä joka paikasta ja saada mahaa pienemmäksi.

Mun järjestys on rinta & olkapäät - selkä - ojentajat & hauikset - jalat. Se ei oo mikään paras systeemi, mutta on toiminut mulla. Siis neljällä treenikerralla keho läpi. Toisilla toimii kolmen kierto, jotkut tekee kerralla koko kehon jos käy harvakseltaan.

[QUOTE="vieras";22417872]Mun järjestys on rinta & olkapäät - selkä - ojentajat & hauikset - jalat. Se ei oo mikään paras systeemi, mutta on toiminut mulla. Siis neljällä treenikerralla keho läpi. Toisilla toimii kolmen kierto, jotkut tekee kerralla koko kehon jos käy harvakseltaan.[/QUOTE]

Eli yhtenä kertana tet vaan esim. selkäjuttuja? Kuinka useasti viikossa käyt salilla?

[QUOTE="asda";22417882]Eli yhtenä kertana tet vaan esim. selkäjuttuja? Kuinka useasti viikossa käyt salilla?[/QUOTE]

Juu. Yleensä kolme kertaa viikossa, eli koko kehoon menee reilu viikko. Oon tehnyt tolla systeemillä vuosikaudet, mutta muistelen että aloittaessani joskus 10 vuotta sitten taisin tehdä kolmen kierrolla eli koko keho viikossa. En vaan muista enää, miten silloin ryhmittelin ne. Netistä kyllä löytyy aika hyvin vinkkejä.

Yhteistyössä