Mitäs tuumaatte tällasesta?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tossuliini
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

tossuliini

Vieras
Mun tuttu (mun ikänen) on pullukka, ei siis kauheen ylilihava mutta ylipainoa on kuitenkin ja käyttää lyhkäsiä hameita. Miltä teidän mielestä näyttää lyhkäset hameet ylipainoisen päällä? Sehän on tietty jokaisen oma asia mitä päälleen laittaa mutta ite en kyllä laittaisi muutenkaan, tykkään pitkistä hameista vaikka olisin hoikkakin. Sopiiko teidän mielestä ylipainoiselle lyhyet hameet? Ei sitten mitään vittuilua kiitos!

Miten toi ikä vaikuttaa asiaan? Siis juu, jos viiskymppisellä lihavalla ihmisellä on lyhyt hame, ni onhan se vähän eri oloinen, ku kaksvitosella.
Vaikee sanoa ton nikin perusteella minkä ikäinen olet.

Mulla on yks tosi lihava kaveri, mutta sen sääret on tosi hyvännäköiset.

joo en tykkää, mut sitte en tykkää jos isompi ihminen kulkee missään kaavussa tai säkissäkään.
mut minihameet pitäs niiltä kieltää. ( sori jos joku otti ihteensä, mut kato ittees! )

Alkuperäinen kirjoittaja Finttu:
Miten toi ikä vaikuttaa asiaan? Siis juu, jos viiskymppisellä lihavalla ihmisellä on lyhyt hame, ni onhan se vähän eri oloinen, ku kaksvitosella.

Nyt ei ollut kyse musta vaan mun tutusta, 50-vuotiaasta naisesta.

Alkuperäinen kirjoittaja tossuliini:
Alkuperäinen kirjoittaja Finttu:

Nyt ei ollut kyse musta vaan mun tutusta, 50-vuotiaasta naisesta.

No sitä just aloin miettiä, et minkä ikäinen, kun kirjoitit, että sun ikäinen.

joillekkin pullukoille lyhyet hameet saattaa sattua tosi hyvin. en yleensä kattele mitä muilla on päällä ellei erotu tosi paljon joukosta. ne vähän pistää silmään jos ylipainosella on liian kireet vaatteet ja ylimäärästä pursuaa esim housunkauluksesta. vaatteilla saa myös peitettyä vartalon epäkohtia ja niillä saa ittensä näyttämään hoikemmalta kun on, nimim kokemusta on :whistle: B)

Yhteistyössä