K
Kysyvä
Vieras
Olen vakituisessa työssä esimiesasemassa ja suurin osa päivästäni kuluu tämän pirun rakkineen eli tietokoneen kanssa seurustellessa ja työntekijöitä ohjatessa. Palkka ei todellakaan vastuuseen nähden ole kummoinen, lähinnä naurattaa. Minulla on todettu työperäisenä erilaisia niska- hartiaseudun oireita ja olen päivittäin kipeä, kädet puutuu jne. Vaatisin paremman työergonomian mutta työnantaja ei sitä suostu maksamaan. Lisäksi eteneminen ainakin tällä paikkakunnalla tässä yrityksessä on mahdotonta.
Minulle on tarjottu toista paikkaa hotellissa. Tekisin siellä monia eri asioita tarjoilusta ja vastaanotosta lähtien. Ko työssä niska-hartiaseutu ei oireile. Mutta tuo työ olisi määräaikainen ja osa-aikainen, palkka hieman pienempi. Mutta saisin olla ihmisten kanssa tekemisissä jota kaipaan ihan hirveästi. Tässä tehtävässä minulle on luvattu myöhemmin esimiehen paikkakin.
Miten siis valitsisin? Heitelkää kysymyksiä joita voisin mielessäni pohtia.
Minulle on tarjottu toista paikkaa hotellissa. Tekisin siellä monia eri asioita tarjoilusta ja vastaanotosta lähtien. Ko työssä niska-hartiaseutu ei oireile. Mutta tuo työ olisi määräaikainen ja osa-aikainen, palkka hieman pienempi. Mutta saisin olla ihmisten kanssa tekemisissä jota kaipaan ihan hirveästi. Tässä tehtävässä minulle on luvattu myöhemmin esimiehen paikkakin.
Miten siis valitsisin? Heitelkää kysymyksiä joita voisin mielessäni pohtia.