mitäs teillä syötiin tänään? Entä huomenna?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja lapsia kolme
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

lapsia kolme

Jäsen
08.01.2009
451
0
16
Meillä oli tänään ranskalaisia, possunpihvejä, salaattia ja jälkkäriksi ruusunmarjakiisseliä
Huomenna possupataa ja täysjyväriisiä, porkkanaraastetta ja jälkkäriksi marjarahkaa.
Lasten hiihtoloma viikon kunniaksi teen myös jälkkärit, mitä normaalisti arkena ei ole.

päivällä makkarakastike, perunat & keitettyä parsaa, illalla kanakeitto. huomenna päivällä kanakeittoa varmaan kun sitä jäi, tuoreita sämpylöitä leivotaan sen kanssa. illalla jotain hyyyvää ja uunijäätelöä jälkkäriksi. :)

tein kasvissosekeiton, jolle lapset yökkivät. Hyvää oli. Lapsille keitin vielä kananmunat lisäksi, kun tiesin etteivät keittoon juuri koske. Ja leipää kurkkusiivuilla. Huomenna ajattelin tehdä kinkkupizzaa, mutta mulla ei ole tomaattia eikä ananasta. Jotain pitäisi kinkun kanssa kehittää.

lihapulla pannua oli tänään kotona ruuaksi, miehelle laitoin evääksi meksikon pataa ja samaa saa huomennakin, huomisesta koti ruuasta en tiedä, ehkä mannavelliä saa nähdä..

Tänään meni ruokailu niin myöhäiseksi et oli vaan ranskalaisia ja makkaraa(nopein/helpoin mitä keksittiin). Huomenna isännän lihapotti, riittää kai lauantaillekin.

aamupäivällä jauhelihakeittoa jota lapset söivät myös iltapäivällä kun niillä oli niin kova nälkä..
me sit syötiin röstiperunoita, broileripihvejä, paistettuja vihanneksia..!
huomenna syödään aamupäivällä kans noita pihvejä..
iltapäiväksi en tiiä mitä kehittelen!

Tänään oli uunilohta ja pastaa kermakastikkeessa + salaatti. Huomenna possupata, perunat ja porkkanaraaste, illalla karkkia ja toivottavasti itse tehtyjä donitseja. Lauantaina kermainen broilerikastike, riisi ja salaatti illaksi pasteijoita ja dippirehuja. Sunnuntaina luultavasti itse tehdyt lihapullat, perunat ja salaatti.

Me käytiin tänään exn äidillä syömässä kalkkunakiusausta.
Huomenna teen läskisoossia ja perunamuusia, jälkkäriks mansikkakeittoa. Illaksi teen jonkun tukevamman salaatin

Yhteistyössä