Mitäs teijän lauantai-iltaan?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Äiti35
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Äiti35

Jäsen
15.04.2012
359
0
16
Pohjois-Pohjanmaa
Meillä oikein lokoisaa, mä olin aamuvuorossa töissä tänään, mies oli meidän kavereilla raksalla talkoissa ja mun äiti täällä meillä paistamassa tytön kans lättyjä sekä lohipiirakkaa :). Minä vesi kielellä koko ajan, olen viidettä päivää VLCD-kuurilla ja mielitakoja on, vaikka näläntunne on kadonnut...

Tyttö keräilee huonolla menestyksellä leluja tuossa ja on vähän flunssainen :(. Niin ne taas alkaa nää syksyn nuhat...Muutenkin pitää alkaa laitteleen tavarat paikoilleen, kynttilät täällä sisällä jo palamassa, ulos sytyttelen lyhtyjä, kunhan hämärtyy lisää. Pihasaunaan pian hipsin, jahka tyttö menee sänkyyn. Sitten vähän telkkua ja ihanan rauhaisaa kotoiltaa :) (vaikkakin mies tissuttelee muutaman oluen ja haisee pahalta :D)

Mikäs teillä meininki?

Niin,. mä mietin kiinnostaako ketään mikä meininki. Kerronpahan, vaikka harmaa olenkin. Tyttö hyppii selän takana ja kyselee onko kaupat auki =). Kauhia karkin tuska, eikä karkkia mailla halmeilla. Mies duunaa omia hommiaan talonkorjuu puuhissa, vanha talo nääs, aina jotain puuhaa. Rauhaisaa koti-iltaa täälläkin, ei kai telkkarista mittää kattomisen arvosta tuu, vai tuleeko?

Ja yöllä varmaan vois pikkasen naatiskella isännän syleisyssä tytön nukkues, saas nähdä =)

Keittiö alkaa olla putsissa, pian lapset nukkumaan ja ehkä pienet torkut itsekkin. Henkisesti valmistaudun tässä valvomaan yön, koska menen kyläkoulullemme valvojaksi (kökkätyötä) klo 00-06. Koululla yöpyy muualta tulleita jalkapallojoukkueita, jotka osallistuvat paikalliseen cup-tapahtumaan. Saa nähdä kuinka käy, kun tuo yövalvominen on alkanut olla jo hankalaa:)

Mies on entisten työkavereiden kanssa reissussa, minä kotona keittelemässä omenahilloa ja tekemässä hissukseen opiskelujuttuja. Vettä satelee, ihan kotoista on..

"harmaa": meillä katotaan esim just nyt nelosella tulevaa leffaa, myöhemmin kiinnostaa Avalla alkava "Rikos"-niminen uus sarja.

Ja mua kiinnostaa, miten muitten perheessä vietetään lauantaita :).

Tuossa parin talon päässä pidetään venetsialaisia, kova huuto ja naurunmetakka kuului, kun kävin just lyhdyt sytyttelemässä...nyt saunaan <3

Yhteistyössä