Tää pikkukaveri haluaa väkisin ISTUA !
Sylissä punkee itsensä ylös, turvakaukalossa punkee istuvaan asentoon,
Ja huuto tulee jos sylissä ollessaan ei saa nousta.
Eihän tuon ikäistä nyt voi pitää istualtaan?
Oon yrittänyt katsoa sitten että miten se istuu jos itse nousee ja annoin sylissä istua ihan kunnolla omalla painollaan ja yllätykseksi huomasin että aika suorassa ja pää pystyssä (?!) ei siis taida olla kyseessä mitkään heijasteet ym refleksit vaan tosissaan harjoittelee istuma-asentoa...
Huolettaa vähän selän puolesta...
Mut en kai mä voi sitä estääkään jos itse punkee ... :/
Painoa on 7 kiloa eli aika jäntevä poika on...
Sitten toinen asia mikä mietityttää on tuo seisomis heijaste jonka neuvolan mukaan pitäisi kadota jossain vaiheessa.. mutta milloin?
tuon jos laittaa seisomaan ni siinä jököttää tikkusuorana ja lähtee tepastelemaan...
Sylissä punkee itsensä ylös, turvakaukalossa punkee istuvaan asentoon,
Ja huuto tulee jos sylissä ollessaan ei saa nousta.
Eihän tuon ikäistä nyt voi pitää istualtaan?
Oon yrittänyt katsoa sitten että miten se istuu jos itse nousee ja annoin sylissä istua ihan kunnolla omalla painollaan ja yllätykseksi huomasin että aika suorassa ja pää pystyssä (?!) ei siis taida olla kyseessä mitkään heijasteet ym refleksit vaan tosissaan harjoittelee istuma-asentoa...
Huolettaa vähän selän puolesta...
Mut en kai mä voi sitä estääkään jos itse punkee ... :/
Painoa on 7 kiloa eli aika jäntevä poika on...
Sitten toinen asia mikä mietityttää on tuo seisomis heijaste jonka neuvolan mukaan pitäisi kadota jossain vaiheessa.. mutta milloin?
tuon jos laittaa seisomaan ni siinä jököttää tikkusuorana ja lähtee tepastelemaan...