mitäs te teette Sunnuntaisin?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mutsi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

mutsi

Vieras
Mitäs te yleensä teette näin Sunnuntaisin? Kun mulla on aina jotenkin niin tylsää Sunnuntaisin. Kämppä siivottu, poika meni just päikkäreille, mies pelaa pleikkaria, ja pyykki kori tyhjänä. Mulla ei mitään tekemistä, heh

Alkuperäinen kirjoittaja mutsi:
Mitäs te yleensä teette näin Sunnuntaisin? Kun mulla on aina jotenkin niin tylsää Sunnuntaisin. Kämppä siivottu, poika meni just päikkäreille, mies pelaa pleikkaria, ja pyykki kori tyhjänä. Mulla ei mitään tekemistä, heh

Ota mukaan jotakin huvää lukemista ja mene ulos mikäli hyvä ilma on siellä päin.

Niin kauan kuin muistan, oon inhonnut sunnuntaipäiviä :(
Joskus muinoin ne oli krapulapäiviä ja siksi kauheita, nykyään vaan tylsiä, kaikki on kuin hidastetussa filmissä :/ Varsinkin tässä käpykylässä kun mitään ei ole missään eikä kukaan edes liiku missään sunnuntaisin :headwall:

Kotihommia tehdessähän se menee.. yleensä pyykinpesu ja silitys jää sunnuntaille. Samoin kesäisin tulee pihahommia tehtyä. Tänään pesin kuistit kaiteineen, koira pitäsi trimmata ja vähän treenailla. Illalla pitkälle lenkille, kunhan mies kotiutuu.

Alkuperäinen kirjoittaja SolAngel:
Sunnuntai kirjoitetaan pienellä alkukirjaimella niin kuin muutkin viikonpäivät. Paitsi tietysti virkkeen alussa isolla.

Katoppa omaa nikkiäsi? Sekin on väärin kirjoitettu..Vai kuinka Angel isolla? Jos pilkkua haluta viilata niin anna mennä..

Alkuperäinen kirjoittaja SolAngel:
Sunnuntai kirjoitetaan pienellä alkukirjaimella niin kuin muutkin viikonpäivät. Paitsi tietysti virkkeen alussa isolla.
Luuletko olevasi näsäviisas?? Sitä ei tässä kysytty.. vaan mitä teet suununtaisin??

Sunnuntaisin käydään vuoroin isomummujen luona. Kesäisin on myös grillauspäivä sekä puutarhanhoito ja hautausmaa vierailupäivä sekä nettiasioiden hoitopäivä. Ja sitten onkin jo ilta ja katsotaan joko vuokra leffa tai tv:tä :)

Yhteistyössä