Mitäs tästä tuumaisitte, jos teille näin sanottaisiin?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja njaaa a
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

njaaa a

Vieras
Mieheni oli jättänyt vahingossa töihin lähdettyään puhelimensa kotiin. Soitti ja herätti mut ja sanoi, että mene sen puhelimen luokse ja katkaise siitä virrat pois. Kysyin, että miksi.. vastaus oli, että se ei turhaan siellä soi. Hmm, puhelin oli äänettömällä. Käski silti vain katkaista ja varmisteli sitä koko ajan, että onko varmasti virrat pois päältä. Olen melko varma, että on jopa soittanut vielä töistä luuriinsa, että onko kiinni -.- Tämä on tosin oletus! Mutta kuitenkin, minulle tuli ensimmäisenä tunteena se, että hänellä on jotain salattavaa.. seuraavana se, että hän ei luota muhun siis tippaakaan. Koska en tosiaankaan olisi mennyt hänen puhelintaan tonkimaan. Mutta toki nyt heräs joku ihme epäilys :/ Ja nyt oon jotenkin niin tuohtunut koko asiasta ja vihainen! Olenko ihan turhasta..?

[QUOTE="akka";27965892]No kai sä tutkit kaikki saapuneet ja lähteneet puhelut sekä viestit ennen kuin suljit sen puhelimen?[/QUOTE]

En tehnyt sitä, en ole tehnyt aikaisemminkaan. Olen luottanut häneen. Nyt taitaa epäillykset vain herätä minussa :/ Ja jos noin oisin tehnyt, kiinni olisin varmasti jäänyt jos ja kun se ukko ois soittanut luuriinsa varmistaakseen sen olevan kiinni. Mistäs sitäkään tietää. Tein työtä käskettyä ja olen nyt niiiin ärtynyt.

Ihmettelisin kovasti. Miksi se pitää sulkea, jos se oli valmiiksi äänettömälläkin? Kummallista.

siksi ettei töistä tullessa puhelimessa näy neljääkymmentä huipputärkeää vastaamatonta puhelua joihin olisi pitänyt jo vastata?
Kun se puhelin on kiinni, asiakas tajuaa ottaa yhteyttä firman muihin numeroihin, jos se on päällä, vedetään herne nenään kun puheluihin ei vastata....

[QUOTE="vieras";27965905]siksi ettei töistä tullessa puhelimessa näy neljääkymmentä huipputärkeää vastaamatonta puhelua joihin olisi pitänyt jo vastata?
Kun se puhelin on kiinni, asiakas tajuaa ottaa yhteyttä firman muihin numeroihin, jos se on päällä, vedetään herne nenään kun puheluihin ei vastata....[/QUOTE]

Näin minäkin uskoisin, tai sitten luurissa on soitonsiirto kun se on kiinni (?).

[QUOTE="vieras";27965905]siksi ettei töistä tullessa puhelimessa näy neljääkymmentä huipputärkeää vastaamatonta puhelua joihin olisi pitänyt jo vastata?
Kun se puhelin on kiinni, asiakas tajuaa ottaa yhteyttä firman muihin numeroihin, jos se on päällä, vedetään herne nenään kun puheluihin ei vastata....[/QUOTE]

Tuo olisi kiva jokaisen uskoa, mutta jos ukko ei ole osannut uskottavasti tuota kertoa ja selittää niin kannattaa epäillä.

Siis oman puhelimensa käski sulkee ja työluurista soitti sen, että laita hänen puhelimensa kiinni. Että se ei turhaan soi täällä, mutta tosiaan oli äänettömällä kylläkin valmiiksi. Muuta muuta syytä ei tosiaan sanonut, vaikka koitin kysyy.

Minulla on kaksi puhelinta, oma ja työpuhelin.
vaikka käytän pääsääntöisesti työpuhelinta, saan puheluita myös omaan numerooni koska molemmat numerot löytyvät tiedustelusta. Joskus asiakkaat ovat soittaneet myös omaan puhelimeeni kun numerotiedustelu on sen heille antanut.
En haluaisi itsekään että toinen puhelimista on päivän tilassa jossa en voi vastata siihen ilman että siirto on päällä.

No en varmaan ajattelisi mitään sen ihmeellisempää.
Meilläkin miehellä kaksi puhelinta ja kyllä sille joskus vahingossa soitetaan omaankin numeroon työjuttuja. Sillä kyllä on normaalisti siirto omasat numerosta työpuhelimeen, mutta joskus unohtuu esim. viikonlopun jälkeen kytkeä.

Kyllä se pitää toisinaan omaansa työviikoilla kiinni.

[QUOTE="ääpee";27965985]Siis oman puhelimensa käski sulkee ja työluurista soitti sen, että laita hänen puhelimensa kiinni. Että se ei turhaan soi täällä, mutta tosiaan oli äänettömällä kylläkin valmiiksi. Muuta muuta syytä ei tosiaan sanonut, vaikka koitin kysyy.[/QUOTE]

Tuo on hiukka outoa.

No olisi mullakin herännyt epäilykset. Varsinkin kun varmisteli vielä puhelun aikana koko ajan että onko virrat varmasti poikki siitä kännystä :/
Jos puhelin oli äänettömällä jo valmiiksi niin eihän se olisi sinua siellä kotona häirinnyt sen enempää ja mies olisi nähnyt työpäivän jälkeen jos siihen olisi puheluita tullut. Yleensähän, siis yleensä, työpuhelut tulee siihen työpuhelimeen, ei omaan kännykkään.
Onko mies sellaisessa työssä että omaan puhelimeen olisi joskus tietääksesi tullut työpuheluita ennen??? Onko puhelin aina kotona äänettömällä eli soiko se silloin kun sinäkin olet kotona kuulemassa? Jotkuthan pitää äänettömällä mutta periaatteessa pitäisin jo tuotakin hieman outona että kotona pidetään kännyä äänettömällä..ainakin meillä, mutta ihmisethän on erilaisia..
Mulla menis järki ellen kysyis tarkemmin mieheltä tuosta asiasta, pakkohan sen on parempi selitys antaa sulle.. Jos suuttuu eikä anna selitystä niin sit on varmasti jotain tekeillä..
En nyt tässä viitsi alkaa salaliittoteorioita pohtimaan koska voihan tuo olla myös täysin viatonta mutta siis itse pitäisin outona..

Jos mies pyytäis mua tekemään jotain epäilyttävää niin en osaa pukea epäilyksiäni korulauseiksi vaan oisin vastannut pyyntöön "öö, miks?" jos kummastelisin moista. Suosittelen samaa muille. Tosin olen ymmärtänyt, että osa selkärangattomista on sen verran kehittyneitä, että hankkivat halvan luurin sekä prepaid-liittymän hoidellakseen kontaktejaan salassa.

Kyllä meillä mies käskee vaan kääntää puhelut työpuhelimeen. Niin ei jää puheluita vastaamatta ym. Ja meillä ei puhelimet ole yksityisomaisuutta. Monesti kirjotan miehen puolesta viestejä kun inhoaa sitä ym. siis sillä miehen puhelimella..

Valitettavasti itselläni olisi epäilys herännyt sen verran, että olisin katsonut puhelimesta vastaanotetut viestit. En niiden sisältöä (ellei mitään epäiltyttävää olisi), mutta keneltä saapuneet. Samoin puhelutiedot. Sitten vasta sulkenut.

Olin vuosi sitten sitä mieltä, etten IKINÄ kajoaisi miehen puhelimeen. Kerran sen tein erään episodin jälkeen melkoisin seurauksin.. Ensimmäistä kertaa tuolloin katsoin hänen puhelintaan, mutten viimeistä, epäilykseni osuivat oikeaan. Ehkä näissä asioissakin on ihan hyvä joskus luottaa vaistoihinsa..

Yhteistyössä