Mitäs täällä tähän aikaa kukutaan?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja PahaMYY
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

PahaMYY

Aktiivinen jäsen
27.10.2004
2 870
0
36
Taas kysyn :D

Miksei uni tuu, vaikka silmät sulkeutuu, miksei nukkumatti luoksein tuu :whistle:

En halua mennä taas sänkyyn pyöriin, ku viimeyön jo valvoin ja pyörin..
Väsyttäs kyllä..pakko kai se on kohta yrittää..

Mites muuten, virkistääkö tee?
Meinasin juoda illalla teetä, mutta mies kielsi ja sano, että se virkistää, etten nyt sit saa teetäkään juoda :ashamed:

Mitä sitten saa juoda illalla?

Kyl mua tee ainakin rauhoittaa ja varsinkin jos laittaa maitoo joukkoon:)

Mä oon kärsinyt unettomuudesta jo kauan tässä,mut eilen illal sain kyllä sellasta unilääkettä,et oksat pois!!
Lieneekö johtui siitä kun uhkasin räjäyttää makkarin telkkarin :whistle: :D
Pikkusisko tuli tänää kylää mut jäikin yöksi..nyt istutaan ja tuijotetaan töllöä jne..
ihan pirtee olo..

oon iltavirkku ja kuulostelen kuopusta kun on kipeänä. Eilen oli korvien putkituksessa ja tänään oltiin päivystyksessä. Mutta jäi mietityttämään vaan eräs juttu kun lääkäri sanoi et on niska jäykkä minkä sanoi voivan johtuvan eilisestä nukutuksesta.

Alkuperäinen kirjoittaja röppö:
Riippuu varmaankinihan ihmisestä!
Joillakin kahvikaan ei piristä...
Kokeile hopea teetä..
Kuumaa vettä ja sinne loraus maitoa joukkoon..

En jua maitoo, mutta ehkä sitä vois koittaa..Lapsena juotiin aina hopea teetä =)

Alkuperäinen kirjoittaja helminkäinen:
oon iltavirkku ja kuulostelen kuopusta kun on kipeänä. Eilen oli korvien putkituksessa ja tänään oltiin päivystyksessä. Mutta jäi mietityttämään vaan eräs juttu kun lääkäri sanoi et on niska jäykkä minkä sanoi voivan johtuvan eilisestä nukutuksesta.

Pikaista paranemista!
Ei lääkäri sit ollu huolissaan tuosta niskan jäykkyydestä sen enempää?
Voithan soittaa päivystykseen ja kysellä, mitä sieltä sanovat.

ootteko koskaan pelannu vesipokeria, siinä hävinnyt juo tietyn määrän vettä...
kun on suunnilleen ämpärillisen joutunu juomaan niin vedestäkin tulee kännin kaltainen olo, jos ei oksenna sitä ennen :laugh:
tuli kokeiltua joskus pikkupoikana :D

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
kokeile saako lapsi leuan rintaansa, aivokalvontulehdukses ei saa. varmaan on vain jotain nukutukseen liityvää

Lääkäri koitti. Ja pyysi puristelemaan käsillä hänen sormiaan et kait sekin siihen testaukseen liittyi.

On jouduttu pitämään kiinni kun maskilla nukuttivat.

Alkuperäinen kirjoittaja päätön:
kun on suunnilleen ämpärillisen joutunu juomaan niin vedestäkin tulee kännin kaltainen olo, jos ei oksenna sitä ennen :laugh:

Voi kuule arvaas kuinka monta kertaa. Ei ikinä enään. Hirvee olo oli viimeisestä :x

Juu en halua ees koittaa :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja PahaMYY:
Alkuperäinen kirjoittaja helminkäinen:

Pikaista paranemista!
Ei lääkäri sit ollu huolissaan tuosta niskan jäykkyydestä sen enempää?
Voithan soittaa päivystykseen ja kysellä, mitä sieltä sanovat.

oltiin siis päivystyksessä illalla ja sanoi lääkäri et luultavasti eilisestä nukutuksesta johtuen on pää ja niskakipua/jäykkyyttä. Tulehdusarvot oli siis normaalit.

Mä en oikein nyt osaa mennä nukkumaan :D torstai-ilta yleensä menee niin, että oottelen kun mies tulee kiekkoreeneistä + reenikaljalta joskus puolenyön pintaan ja sitten katotaan House tallennuksesta. No, nyt on House jäänyt tauolle ja mieskin on kertausharjoituksissa. Pitäis vaan repiä itsensä sänkyyn

Olen joskus vuosikymmeniä sitten kokeillut :D

Uusimmat

Yhteistyössä