Mitäs sitten tehdään jos lapsenhoitaja pettää?

Heili Karjalasta

Aktiivinen jäsen
06.01.2006
10 581
0
36
Elikäs.. Tilanne on se, että ihminen joka on mainostanut olevansa hyvin luotettava ja on käynytkin perheessämme puolen vuoden aikana useita kertoja hoitamassa lapsia (esim. kun olen itse sairaalassa yms tilanteissa). Olen maksanut hänelle tästä ja on sovittu aina jatkoista..Käytännössä on koko ajan ollut jotain pientä "keikkaa" meille kotiin.

Tänään kuitenkin hän jäi kiinni (ei tiedä vielä itse sitä) sellaisesta asiasta, jonka tekemisen vartavasten kielsin ennen lähtöäni sairaalalle.. Siis hän oli toiminut juuri niin kuin kielsin ja täysin itsekkäistä syistä. Samalla hän on voinut aiheuttaa perheellemme lisäharmia, kunhan nyt huomenna selviää, että minkälaista harmia..En osaa vielä sanoa tarkemmin.

Mitäs nyt? Pitäisikö minun jo tänään ilmoittaa hänelle, että "Kiinni jäit" vaiko huomenna ja laittaa lasku perään?

Tällä hetkellä olen niin tuohtuneessa mielentilassa, että en enää halua kyseisen ihmisen palveluksia lainkaan. En halua nähdä häntä edes kotonamme. Muuten ihan ok niin, mutta kun mies on lähdössä lokakuussa ulkomaan komennukselle ja minullakin sairaalassa ravaaminen jatkuu.. yms. Eli uusi lapsenhoitoapulainen olisi löydettävä ennen sitä..

Mitähän ihmettä mie tekisin.. Mie en tiiä voinko luottaa ihmiseen, joka on pettänyt luottamuksen.. (Ja epäilen, ettei ole ainoa kertakaan.)

Yhteistyössä