mitäs sitten pitää tehdä, kun kaikki "toivo" on mennyt

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja warum
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
W

warum

Vieras
tänne kait saa valittaa, vaikka myötätuntoa ei heltiäisi. Tahdon vaan jonnekin "huutaa" kuinka pahalta tuntuu. Kun elämä on ollut tähänkin asti yhtä tarpomista, ihmisten pilkkaa koko nuoruusiän ja myöhemminkin ulkopuolisena oloa. Vihdoin luulin löytäneeni jonkun joka välittää, niin eipä muuta kuin turpiin tulee aina välilllä. Tyhmänä olen jäänyt, kun en haluaisi olla yksin, kun tiedän, että en ketään toista tulisi enää löytämään. Lapsen saimme, mutta nyt minun ollessa täällä pohjalla en voi tarjota parasta äitiä hänelle. Oliko liian paljon pyydetty, että nuoruudessa olisi voinut tehdä sitä mitä muutkin eikä olla ainaisen pilkan kohteena. Oliko liikaa pyydetty, että opiskelluaikana minäkin olisin joskus saanut jonkun mukaan baarista? Oliko liikaa pyydetty, että se kuka sitten lopuksi huoli, olisi pyyteettä rakastanut eikä lyönyt? Oliko "tavallinen" perhe jossa kaikkia kunnioitetaan ja rakastetaan liikaa pyydetty?

Ero kait on tulossa, näyttää synkältä. Uudessa työssä pitäisi aloittaa kuukauden päästä ja samalla järjestellä näitä asioita.

Miksi joillain elämä vaan menee putkeen? Miksi meistä toisista tulee pelkästään ulkonäön perusteella häviäjiä?

Tarkoitatko ulkonäöllä keskimääräistä huonompaa vai parempaa ulkonäköä? Ei ulkonäkö vaikuta, vaan oma asenne ja itsetunto...
Parempihan sinun on olla ilman puolisoa kuin huonon puolison kanssa?

Ymmärrän. Voin vakuuttaa, että paskaa se on muidenkin elämä. Joku aina hehkuttaa onnestaan, mutta kukapa sen todistaa, ei kukaan. Elämä kun ei vaan ole ruusuilla tanssimista. Sä olet jo niin paljon paskaa kokenut, että joskus on pakko tulla parempaa vastaan. Lopeta ruikutus ja yritä jo nyt ja tässä ryhdistäytyä. Älä mollaa itseäsi. Ole ylpeä lapsestasi. Olet hyvä ihminen ja sinulla on tulevaisuus. Ihan varmasti!

tarkoitan kun ei ole samaa massaa kuin kaikki muut. Että saatta ylimääräisiä kiloja jne. eikä syystä käytämerkkivaatteita tms. Ei siinä paljon oma asenne auta, kun itsetunto menee kun 6 vuotta haukutaan lehmäksi kaikkien kavereiden (niiden parin joita oli) aikana.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
tarkoitan kun ei ole samaa massaa kuin kaikki muut. Että saatta ylimääräisiä kiloja jne. eikä syystä käytämerkkivaatteita tms. Ei siinä paljon oma asenne auta, kun itsetunto menee kun 6 vuotta haukutaan lehmäksi kaikkien kavereiden (niiden parin joita oli) aikana.

Lopeta toi ruikutus, tai mene jollekin spykologille, jolle saat ruikuttaa. Kun lopetat ruikutuksen ja ajattelet mukavampia asioita, elämäsi kääntyy kyllä myönteiseen suuntaan.

ihan varmasti sinuakin vielä joku parempi jossain odottaa. kaikki ei katso pelkästään ulkonäköön! rohkeesti vaan otat itseäsi niskasta kiinni ja laitat elämäsi kuntoon. tuskin tahdot viettää loppuelämääsi noin. pää pystyyn ja menoksi!

Alkuperäinen kirjoittaja ap:

On minuakin kiusattu aikoinaan koulussa, kun vanhempani muuttelivat jatkuvasti paikkakunnalta toiselle.
Mieheltäni en tuollaista puhetta sulattaisi, jos häntä kommentillasi tarkoitit.

niin tämä on tätä itsesääliä, mutta eikö siinä ole jo tarpeeksi, kun isä hylkäsi minut ollessani 6-vuotias (en ole sen jälkeen nähnyt tai kuullut, ei ole halunnut olla yhteyksissä), isoveli häpesi minua ulkonäköni vuoksi eikä kehdannut tunnistaa siskokseen, kun mua haukuttiin yläasteella. Veljeni vuotta vanhempi. Teini- ja opiskeluaika meni siinä sivussa kun katseli kuinka kivaa muilla oli.

Vaikka kuinka yritinkin olla rohkea ja avoin ja koota itseni tuon kaiken hylkäämisen jälkeen, ei se niin helppoa ollut. Monesti kun joku ehkä olisi ollut kiinnostunut, niin pelleilin asialla niin, että toinen sitten häipyi. Kun en voinut kuvitellakaan, että joku sitten olisi oikeasti ollut kiinnostunut, että jossain nurkan takana oli porukka lyömässä vetoa.

Olen joo aikuinen, mutta toi hylätyksi tuleminen on niin voimakas, että en haluaisi sitä kokea, mutta kun ei tässä suhteessa ole hyvä olla.

Elämästä on tällä hetkellä löytää mitään valoista....

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Lakkaat olemasta uhri. Mitä varten kuuntelet 6 vuotta haukkumista lehmäksi.

Jätä tuollainen juntura välittömästi. Ja kokoat itsetuntosi rippeet.

tarkotin että yläaste- ja lukioaikana haukuttiin lehmäksi. Tosin mies just sanoi tänään mua maholehmäksi.

LOPETA RUIKUTUS. Sussa ei ole mitään vikaa, paitsi, että sä kelaat ja kelaat ja kelaat tota iankaikkista kakkaa, jota oot saanu osakses. Tee jokin rituaali, kaiva jokin pieni monttu ja meditoi "laitan kaiken kokemani paskan tuohon monttuun ja kun sen mullalla täytän, en enää koskaan muista sitä paskaa".

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mikä siinä ulkonäössä nyt sitten niin kaameaa on?

no en minä tiedä. Tällä hetkellä on painoa enemmän kuin laki sallii kun en lihosin synnytyksen jälkeen. Odotusaikana tuli 5 kg mutta jäivät kaikki saliin, mutta vauvan sairastelun vuoksi oma hoito jäi ja tuli kiloja. Että pullukkaa nyt ollaan, mutta en mä tosiaan ole ollut mikään lehmä. ja monet on sanonu (tosin sukulaiset) mun kasvoja kauniiksi, mutta minkäs teet, kun ei kukaan mies ole koskaan sanonut, että olisin nätti.

Kait sitä niitä kelaa, millä on paljon satutettu ja saatu aikaan toiselle pahaa.

mä lopetan ruikutuksen ja meen pakkaan laukkuja.

Yhteistyössä