Mitäs sitä meinataan tänään tehdä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kfkfkf
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kfkfkf

Vieras
Kysytään nyt tämmönenkin kun ruokaketjukin on :)

Me ajateltiin tehdä vähän pihahommia (ellei keksitä jotain kivempaa) ja ehkä käydään illemmalla jossain ulkona syömässä.

Jos kävis vielä kerran sienessä ainakin, sitten ihan vaan uintia ja saunomista.
Kokkaillaan miehen kanssa vanhempieni pakkaseen heille ruokia.
Pakkailua kotiinlähtöä varten, jos vaan saadaan kaikki mahtumaan autoon.

En tiedä! Mies kysyy tahdonko lähteä johonkin. Tietysti tahdon, mutta en yhtään tiedä, minne. En tiedä tarkoittiko se, että lähdetään vaan ajelemaan johonkin umpimähkään vai että leffaan vai syömään. Onkos ideoita?

En tiedä! Mies kysyy tahdonko lähteä johonkin. Tietysti tahdon, mutta en yhtään tiedä, minne. En tiedä tarkoittiko se, että lähdetään vaan ajelemaan johonkin umpimähkään vai että leffaan vai syömään. Onkos ideoita?
On ideoita, jos kerran haluat lähteä niin lähde mun luokse. Vietetään kiva päivä vaikka piknikillä järven rannalla ja romanttinen, todella eroottisesti latautunut ilta mun kämpillä sen jälkeen. Laita jotkut kivat alusvaatteet.

On ideoita, jos kerran haluat lähteä niin lähde mun luokse. Vietetään kiva päivä vaikka piknikillä järven rannalla ja romanttinen, todella eroottisesti latautunut ilta mun kämpillä sen jälkeen. Laita jotkut kivat alusvaatteet.

Joo, me ei voida miehen kaa olla kovin myöhään ku sillä on töitä huomenna. Mä käsken sen laittamaan kanssa sen kivoimmat alushousut. Itse tykkään sillä sellaisista sarjakuva-aiheisista kalsareista. Kiitos vaan kutsusta.

Meistä voisi olla kiva, jos et sitten kauheasti meitä häiritsisi siellä sinun kämpillä. Mutta laita jotain ruokaa meille.

Aamusta kävin neuvolassa rv 32+4, sit katsoin yhden elokuvan loppuun ja söin. Just heräilin päiväunilta ja mietin mitä seuraavaksi tekisi. Illaksi on liput stand up-keikalle :)

Kävin aamusella kaupassa ja vein kirjeitä postilaatikkoon. Se jälkeen nukuin päikkärit ja loppupäivän vaan olla möllötän. :)

Eilen oli siivouspäivä joten tänään saa vaan olla. Ja tietty katselen ulos ja nautin vesisateesta :heart:

Yhteistyössä