Mitäs sanotte miehen käytöksestä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja äitee
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ä

äitee

Vieras
Mitäs sanotte miehen tämmöisestä käyttäytymisestä. Pyysi tuossa äsken hieromaan kipeää selkäänsä. Itse olin just saanut 3 vuotiaan nukukahtamaan ja olin ajatellut hetkeks istahtaa omaa aikaa. Sanoin että "joo, mutta sittten hierot minunkin niskaani "(on kipeä ruumiillisestä työstä). Mies sanoi ettei pysty nyt. Sanoin että "hieroisit edes huomenna sit minun niskaani "ja olin menossa hieromaan häntä, niin suutahti ja sanoi "painu vittuun sit, ei tarvii".... Eikä kyseessä ole ihan nuori isä, vaan jo yli viiskymppinen mies. Minusta törkeää ja lapsellista käytöstä. Uskon että on kipeä, mutta ei silti tartteis tuollai käyttäytyä. Ikinä en hänelle itse tuollaisia suustani päästele. Miten sitä onkin niin, että kun on itse luonteeltaan välillä liiankin kiltti, ottaa sitten puolisoksi tuollaisen äkäpussin ja aina vaan nielee kaiken. Ei ollut eka kerta kuin noin lapsellisesti suutahti.

Ei tietenkään ole, mut olen usein hieronut häntä ja vain harvoin vastavuoroisesti hän viitsii...yleisin vastaus on, "en nyt jaksa". Hyvää se tekis väillä itsellekin.

Yhteistyössä