Mitäs radiokanavaa sitten saa kuunnella?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Terhikki
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Terhikki

Aktiivinen jäsen
27.12.2004
2 662
0
36
Kun YleX on nyt tuomittu teinikanavaksi ja/tai sellaiseksi ettei sitä nyt herranjumala lasten kuullen voi kuunnella, niin mikäs se sitten on sopivampi? Tällaiselle alta 3-kymppiselle perheenäidille sopiva - mielellään muuta kuin kirkkomenoja 24h/vrk?

Vai oliko se niin ettei radiota kertakaikkiaan voi kuunnella lasten ollessa lähistöllä?

:saint:

Alkuperäinen kirjoittaja Orion:
Nova. Jos jaksaa kuunnella päivät pitkät samoja kappaleita...

:laugh:

mä kuuntelin novaa 7 vuotta sitten, kun asuttiin väliaikaisesti "maalla". juur tuossa yks päivä kokeilin taas ja siellä soi edelleen ne samat biisit kuin 7 vuotta sitten! :o :D

Nova :x ...ne samat biisit tosiaan On kokoajan pinnalla. Ja keskusteluja sellainen 1,5min välissä kunnes taas ne 'hitit ja klassikot', eli klassikot on ne samat Tina Turnerin ja Stevie Wonderin biisit olleet jo kymmenen vuotta.

Voi apua. Kasvaako mun lapseni joskus niin ymmärtäväksi, että mun täytyy kuunnella kaikille-sopivaa-ei-mitään-mieltä-olevaa-yleispirteää-lässytystä ja pliisua musiikkia (eli Novaa). Arg. Metro FM:ää kuuntelen nykyään, ei sieltä mun mielestä mitään hirveää läppää tule, tosin tietty siihenkin jossain vaiheessa kyllästyn, mutta siihen asti. B)

Oon nelkyt ja risat ja kuuntelen just sitä mitä haluun oli teinikanava jonkun mielestä tahi ei :D siis yleX, suomipop, aalto, nrj, radio rock joskus nova jos matkalla muut kanavat häviää :D