Mitäs on tullut ostettua alennusmyynneistä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "..."
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

"..."

Vieras
Olen "hiukan" taas ostellut alennusmyynneistä lapsille ja itselleni :D Listatkaa muutkin mitä kaikkea on tarttunut mukaan!

Itse olen mm.
- Tilannut Nellystä, PompdeLuxilta ja Tiger of Swedinltä. Nellystä ja Tigerilta itselle vaatteita, koruja, kengät ja laukun. PompdeLuxilta tytölle IHANIA <3 vaatteita.

- Ostanut pojalle ja tytölle H&M vaatteita

- Lindexiltä alusvaatteita

ym..

Ostin kappahlista itselle pari paitaa ja tytölle parit leggingsit ja h&m:stä tytölle 6 paitaa ja housut. Lisäksi tilasin h&m:stä tytölle paitoja, villasukkia ja kengät ja itselle kengät. Yhteensä kaikkiin meni n. 70€.

Enpä ole nenääni edes ruokakauppaan laittanut sitten 22 päivän enkä pistä :D
en oo muuten itsekään käynyt, netistä oon tilannu lapsille, miehelle ja itselleni vaatteita, ja autoihin varaosia ja muutaman rengassarjan. ja tehnyt tarjouksen moottorikelkasta ja moottoripyörästä. tää nykytekniikka on ihanaa kun kaikki hoituu omalta sängyltä maaten:D

Lindexiltä tilasin lapsille pari paitaa, jotka oli alemyynnissä ja sitten velourhousuja osta 3 maksa 2, olen noi velourit todennut parhaiksi päiväkodissa, eivät mene polvet niin herkästi rikki kuten tavallisissa collareissa.

Anttilasta ostin eilen 3 verhokappaa ja Anton&Ninasta fleecehaalarin lapselle. Niin ja Peten koiratarvikkeesta ostin koirille hammasluita tarjouksesta :)

nyt olen panostanut itseeni; olen ostanut your facesta työvaatteita 600 eurolla. ennen joulua yf alesta ja vielä eilen hain kolme perus paitaa your facesta. olen ihan yf fani työvaateissa... ihan järjetöntä!

Yhteistyössä