Mitäs on tänään tullut syötyä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ideaköyhä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

ideaköyhä

Aktiivinen jäsen
17.12.2006
4 791
0
36
Mun eväät:
-lautasellinen kaurapuuroa voimariini silmällä
-kaksi palaa vaaleata leipää milläs muulla kuin voimariinilla
-kaksi palaa ruisleipää voimariinilla
-lautasellinen kalakeittoa
-Pussi karkkia, eikä mikään pieni pussi vaan Jumbo ässä mix eli sen 400g. JA huomautuksena että mä en edes oikeasti syö karkkia koskaan, tai no, melkein koskaan.
-Puoli levyä suklaata (tosin ei hajuakaan kenen jäljiltä se oli, ei ainakaan mun koska mä en ikinä jätä suklaan syömistä kesken )
-Kaksi korvapuustia
-1,5palaa kääretörttua
-puoli pussia perunalastuja
-Kahvia maidolla vähän toista litraa
-ja vettä reilusti toista litraa.

Eli kiteytettynä sokeria voimariinilla.

Arvatkaa oksettaako? :x

Mutta ei mitään hätää, tänään oli extreme karkkipäivä joten herkut kuittaantui sillä, kalakeitto eli tehty kevyt kasvirasva "kermalla" ja voimariini on vaan hyvää. :saint:

- kolme kuppia kahvia
- kolme lasia pommacia
- neljä jaffakeksiä
- lautasellinen makaronilaatikkoa
- kaksi lasia siideriä

..oho, oompa minä nestemäisellä ruokavaliolla ollu tänää.. :whistle:

Liikaa :ashamed:

Kaupungilla aamupalaksi savulohibagel. Sitten vielä myöhemmin salaatti, iso suklaakakkupala ja latte.
Just piti ahmasta pinaatti-feta pizza ja ilta vasta nuori että kyllä ehtii mässätä :/

Alkuperäinen kirjoittaja ideaköyhä:
Mun eväät:
-lautasellinen kaurapuuroa voimariini silmällä
-kaksi palaa vaaleata leipää milläs muulla kuin voimariinilla
-kaksi palaa ruisleipää voimariinilla
-lautasellinen kalakeittoa
-Pussi karkkia, eikä mikään pieni pussi vaan Jumbo ässä mix eli sen 400g. JA huomautuksena että mä en edes oikeasti syö karkkia koskaan, tai no, melkein koskaan.
-Puoli levyä suklaata (tosin ei hajuakaan kenen jäljiltä se oli, ei ainakaan mun koska mä en ikinä jätä suklaan syömistä kesken )
-Kaksi korvapuustia
-1,5palaa kääretörttua
-puoli pussia perunalastuja
-Kahvia maidolla vähän toista litraa
-ja vettä reilusti toista litraa.

Eli kiteytettynä sokeria voimariinilla.

Arvatkaa oksettaako? :x

Mutta ei mitään hätää, tänään oli extreme karkkipäivä joten herkut kuittaantui sillä, kalakeitto eli tehty kevyt kasvirasva "kermalla" ja voimariini on vaan hyvää. :saint:

Ei voi olla totta, paljos painat!
Minä syönyt aamukahvilla paahtoleivän, iltapäivällä risottoa enne pyöräilyä.
Tultua paahtoleipä ja kahvi.
Nyt on vähän nälkä, pitäis jotain ottaa.

Aamupalaksi leipää, banaania, kahvia ja tuoremehua, lounaaksi kirjolohta ja uusia perunoita, päivälliseksi samaa, kahvin kans jäätelöä, iltapalaksi pannukakkua. Ja joka välissä tuoremehua ja vettä

aamupalaksi 2 ruisleipää+margariini+kinkku, mehua,
välipalaksi jäätelöä (minulla on herkkupäivä)
kalakeittoa(veteen) 2 ruisleipää ja juustoa
välipalaksi Kismet
vettä ja kahvia paaljon...
Ja nyt odottelen et mies tuo iltapalaksi kebabia...

Pari desiä kaurapuuroa kera mansikkakeiton + yksi Onnimannni viipale Floralla + pari desiä hedelmäsalaattia + vettä 3dl
Annos jauhelihakinkkukiusausta + lasi vettä ja laktoositonta piimää
Puolikas viili + vettä + pala patonkia Floralla + slaissi eilistä pizzaa
Annos riisiä + kookosmaitokanakasviskastiketta (porkkanaa, maissia ja kesäkurpitsaa) + lasi laktoositonta piimää ja vettä
Muutama aakkoskarkki, pari palaa tummaa Royalia + puolikas tikkari (oli niin pahaa etten voinu "lipsutella" kokonaan..) + vettä pari lasia

iik, nyt vasta tajusin että jäänyt syöminen aika heikolle:0 olen neljättä päivää allevo kick start kuurilla missä pitäsi syödä 5 pussia keittoja päivässä ja olen tänään syönyt vasta yhden aamupalaksi! ollut vähän kiirus päivä en ole ehtinyt syödä. no vettä olen lisäksi juonut pari litraa ja kahvia pari kuppia. ***kipittää keittiöön***

Alkuperäinen kirjoittaja perfektionisti:
Ei voi olla totta, paljos painat!
Minä syönyt aamukahvilla paahtoleivän, iltapäivällä risottoa enne pyöräilyä.
Tultua paahtoleipä ja kahvi.
Nyt on vähän nälkä, pitäis jotain ottaa.
Tällä syömisellä 150kg vuoden päästä. :xmas:

aamulla yks kaura-paahtoleipä ja hapankorppu,lounaaksi lihapullia+muusia ja salaattia,välipalaksi mustikka-vadelma piirakkaa ja päivällinen syötiin Hoocissa,ripsejä ja siipiä siis.Iltapalan jätän väliin,vieläkin ähky..

Banaani.
Saarioisten kaalilaatikko (400kcal).
2 pienta kanapalaa.
6 kirsikkatomaattia.
2 ruisleipää, 10 siivua kalkkunaleikkelettä.
6 salmiakkikarkkia.

JA MÄ HALUUN SEN DUMLE-SUKLAALEVYN, JOKA ON TUOLLA KAAPISSA JA KOHTA MÄ RETKAHDAN JA SITTEN MÄ SYÖN KAIKEN MITÄ NÄKYY!

3 perunaa,jauhelihakastiketta+salaattia
n.15 kuppia kahvia
iso lautasellinen makaronilaatikkoa
pussi poppareita
suklaa levy,hyvää makumaasta pussi,3muffinssii,jäätelöö,maitoo,mehuu,limpparii....kohta haen 4 leipää+teetä(vakio iltapala)!!!!

Yhteistyössä