mitäs nyt

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mie
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

mie

Vieras
olen jatkuvasti kiukkuinen ja pahalla päällä, en ole onnellinen. Mies on ihan hyvä, tekee mitä pyydän, joskin viiveellä ja kaiki jää yleensä kesken. On suht hyvä isä, ei lyö eikä huuda, mutta on ihan hukassa lasten kanssa jos lähden esim. lenkille tms.

Tilanne taju on mieheltä hukassa. Seksiä ei ole ollut moneen kuukauteen, koska hän ei halua, ei tässä itseäkään innosta kun joutuu vinkumaan jos haluaa. Keittiötä on laittanut kohta 4 kuukautta eikä tule valmista...

Eli mulla on suht hyvä mies, jota en taida enää rakastaa. En koe olevani enää bnainen vaan pelkkä äiti. Monesti olen miehelle sanonut, että tuntuu välillä kuin olisin 4 lapsen yh (meillä 3 lasta).

Koitan pitää järjestystä ja siistiyttä, yllä, mutta se ei onnistu millään. Mies ei voi viedä ulos romua jonka olen laittanut kasaan yms. Jos pyydän viemään niin katsoo tyhmänä, että mihin nää laitetaan. Lähestulkoon oma-aloitteeton.

Eilen mainitsi, että voisin saada luvan käydä vieraissa, kun häntä ei oikeen seksi innosta...

Mitäs nyt? Tekisi mieli olla itsekäs ja lähteä... mutta nuo lapset, eihän ne ymmärrä, että olen onneton ja jos lähden niin menen kotipaikkakunnalle, silloin jää esikoisen kaverit tänne. Tosin tiedän, että lapset sopeutuisi ajan kanssa, mulla on hyvä tukiverkosto. Mies ihan varmasti masentuisi ja olilsi hukassa. En halua miehelle pahaa, ihan hyvä se on, mutta olen ollut jo niin pitkään yksinäinen ja onneton, kotona ei ole hyvä olla ja sen huomaa musta.

Onko kohtalotovereita? Joku joka ymmärtäisi miltä tuntuu? joku joka on lähtenyt tms?

Ikävän kuuloista. Oletko miettinyt, että mihesi käytös voi johtua esim. kilpirauhasenvajaatoiminnasta. Siinä ihmisestä voi tulla aloitekyvytön ym. Eli mies lekuriin ja tiukka vitamiinikuuripäälle:

- C-vitamiinia esim. Acerolaa (ei siis saa olla synteettistä)
- seleeniä (lisää halukkuutta mahdollisesti)
- ubikinonia (lisää halukkuutta)
- guava lisää halukkuutta
- D3-vitamiinia (lisää pirteyttä)

Alkuperäinen kirjoittaja tsemppiä haastavaan tilanteeseen:
Ikävän kuuloista. Oletko miettinyt, että mihesi käytös voi johtua esim. kilpirauhasenvajaatoiminnasta. Siinä ihmisestä voi tulla aloitekyvytön ym. Eli mies lekuriin ja tiukka vitamiinikuuripäälle:

- C-vitamiinia esim. Acerolaa (ei siis saa olla synteettistä)
- seleeniä (lisää halukkuutta mahdollisesti)
- ubikinonia (lisää halukkuutta)
- guava lisää halukkuutta
- D3-vitamiinia (lisää pirteyttä)

Ukolla on lähete labrassa sisällä, mutta ei saa aikaiseksi mennä... Mä en jaksa enää patistaa ja komentaa. Se on helvetti 30 vuotias eikä kolme vuotias. Olen usuttanu sitä lekuriin ja koittanu saada sitä ja tätä kautta selville mikä sitä riivaa... mutta ei niin ei. Mä en ole sen äiti.

ja vitamiineja se syö joka päivä. Mä itse masennun tässä tilanteessa. Kadun, että tuli tehtyä tuo kuopus tähän tilanteeseen jos nyt lähdenkin. Rakastan lapsiani kovasti.

Olenko hiljaa, kärsin yksin ja saan kiukunpuuskia ja olen onneton jotta lapset saavat elää ehjässä kodissa onnellisina vai lähdenkö lapsien kanssa pois? Mä olen niin hukassa... ei tässä näin pitänyt käydä

Mun aviomiehellä on just toi kilpirauhasen vajaatoiminta ja sen seurauksena aloitekyvyttömyyttä. Tilanne helpotti huomattavasti kun sai lääkityksen ja nyt kun hommasin hänelle paljon muitakin vitamiineja kuin tuossa aluksi luettelin (tilasin ulkomailta, koska Suomessa vitamiinipitoisuudet noissa purkeissa ovat niin alhaisia, että etteivät auta ketään ja halusin saada hänelle apua).

Nyt huomasin 2 viikkoa sitten, että 2 kuukautta sitten aloitettu tehovitamiinikuuri on muuttanut miestä, että esim. ennen vaisu intiimielämä on vilkastunut niin, että miltei joka päivä on toimintaa. Ennen sitä oli n. 1 -2 krt/ vko. Pahimpina sairauden aikana 1 krt / 2-3 vk.

Tiedän, että et ole hänen äitinsä, mutta jos kerran hän on hyvä mies, niin koita auttaa häntä vielä tämän viimeisen kerran, ja kyyditse hänet sinne labraan. Itse tarvitset myös lepoa. Voisiko vaikka äitisi huolehtia lapsista 1-2 päivää, jolloin saat itse vain nukkua.

Voimia!

meillä ei ole isäntää kiinnostanut sänkytouhut useaan kuukauteen... väli mitataan kuukausissa petipuuhissa. Mä en yksinkertasesti jaksa lähteä kahden pienen kanssa kuskaan sitä jonnekkin lekuriin. Sanoin sille äsken, jotta menee käymään siellä ja että oli viimenen kerta kun asiasta mainitsen.

Pienin lapsi on vielä tissi ikänen, ei sitä voi äiteelle viiä. Ajatelin kyllä jotta voisin lähteä nukkumaan äiteelle tuon pienen kanssa ens viikonloppuna.

tämä sopii mieleen nyt http://www.youtube.com/watch?v=NokSu9ILNFc

Uusimmat

Yhteistyössä