Mitäs nyt?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hmmm
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

hmmm

Vieras
Uskallanko vaiko en uskalla?
Haluaisin muuttaa ihan jonnekin muualle paikkakunnalle ja kauas tästä missä nyt asun. Ei ole mitään sen kummempia syitä, tuntuu vaan että on tässä reilussa 30 vuodessa oppinut tuntemaan tämän kylän niin läpikotaisin ja naapuri kylätkin, että ei kiinnosta enää ei sitten millään.
Mutta sit taas miettii sitä, että lasten kanssa muutan pitemmälle ja miten sitten heidän isän kanssa tapaamiset luonnistuu (nyt on välimatkaa n.130km).
Kun himottais ihan kauheasti, kun katselee noita vuokrattavia ok-taloja niin keskisuomessa on niiin paljon, ja ihan pohjoisessakin, halvempia kuin täällä kymenlaaksossa!
Onko ketään, kuka olisi kokenut tälläisen muuton elämässään? Kokemuksia? mielipiteitä?

Alkuperäinen kirjoittaja ahma:
mikset sitten muuta lähemmäs heidän isää?

tämäkin vaihtoehto tietenkin kävi mielessä, mutta näyttäisi varmaan hänen nykyisen avokkinsa mielestä, että seurataan heitä, koska he muutti juuri n.3kk sitten sinne myös täältä...

Ei kannattane vasiten hankaloittaa tapaamisia pitkillä välimatkoilla, etenkään jos muksut vielä nuorehkoja. Että sikäli avokin tunteitten ei ehkä kuulu asiaa ratkaista. Mikset kysy muksuilta ja mieheltä mielipidettä, että mihin suuntaan.

Alkuperäinen kirjoittaja ahma:
Ei kannattane vasiten hankaloittaa tapaamisia pitkillä välimatkoilla, etenkään jos muksut vielä nuorehkoja. Että sikäli avokin tunteitten ei ehkä kuulu asiaa ratkaista. Mikset kysy muksuilta ja mieheltä mielipidettä, että mihin suuntaan.

totta tuokin, mutta sitten taasen minusta on todella tyhmää, että se olen minä joka mielipidettä kysyn, koska eihän hekään kysyneet minun mielipidettä muuttaessaan pois tältä paikkakunnalta ja varsinkaan kun meillä kummallakaan ei ole autoa, mutta ei se muutto nyt tämän hetken asia edes ole. ehkä ensi kesänä, niin ei tarvitse lastenkaan koulua vaihtaa kesken kaiken

Yhteistyössä