A
alkuper.
Vieras
Mies ei paljoa lainaa yksin saa, mulla ei luottotietoja ja olen muutenkin kotihoidontuella. Asutaan kaksiossa hissittömän talon toisessa kerroksessa, meillä on taapero ja toinen lapsi tulossa. Nyt rahaa menee lainaan ja yhtiövastikkeeseen (johon sisältyy sauna, vedet kolmelta ja autopaikka) n.600e kuussa.
Jos haluttaisiin kolmio samalta alueelta saisimme maksaa siitä 150 000e --->
Kauempaa saadaan kyllä kolmio, mutta missä kunnossa ja ilman että mitään remontteja on tehty. Lisää työmatkaa miehelle ja minulle kallista bussimatkaa sitten tiedossa. Eli kuussa menee enemmän rahaa kuin nyt bensaan ym. Ja mitä jos remppa tuleekin päälle ja se on 20 000e?
Vuokralle kolmioon, se on helposti yli 700e tässä kaupungissa.
En tiedä mitä tehdä. Itku tuli kun katselin asuntojen hintoja. Meillä ei koskaan tule olemaan varaa saunalliseen asuntoon, saati rivi- tai omakotitaloon. Hienoa.
Jos haluttaisiin kolmio samalta alueelta saisimme maksaa siitä 150 000e --->
Kauempaa saadaan kyllä kolmio, mutta missä kunnossa ja ilman että mitään remontteja on tehty. Lisää työmatkaa miehelle ja minulle kallista bussimatkaa sitten tiedossa. Eli kuussa menee enemmän rahaa kuin nyt bensaan ym. Ja mitä jos remppa tuleekin päälle ja se on 20 000e?
Vuokralle kolmioon, se on helposti yli 700e tässä kaupungissa.
En tiedä mitä tehdä. Itku tuli kun katselin asuntojen hintoja. Meillä ei koskaan tule olemaan varaa saunalliseen asuntoon, saati rivi- tai omakotitaloon. Hienoa.