M
mä
Vieras
mies ihan oma alotteisesti lupautu toimimaan lasten hoitajana kunkaveri jolla on lapsia tulee kylään +oma poikani. että me äidit saadaan rauhassa jutella(kun ei tiedetty koska sitten seuraavan kerran nähdään). no tuo päivä koetti(mies oli jopa nukkunut melkein 12h yöunet ym). ja sit tuo suurinpiirtein vaan istuskeli nojatuolis illan. sit ku minä tietysti suhtauduin vähän kylmästi hänen lähestymis yrityksiin niin oli kovin hämmentynyt.
sit ku asiasta hänelle sanoin niin sit se hetken touhus lasten kaa,mutta minä silti paljon enemmän,se siitä rauhassa juttelemisesta sitten! ja se siitä miehen lupauksesta!
-mietin tässä vaan että eihän tuon kanssa uskalla yhteistä lasta tehdä jos sama meno jatkuu sittenkin! en halua meinaan sellaista tasa-aarvoista vanhemmuutta jossa mies saa istuskella ku siltä tuntuu ja naisen on vaa pakko jaksaa,ei kiitos! sitä näkee tuttavapiirissä.
mutta arvon ladyt mielipiteitää,asiaan?
sit ku asiasta hänelle sanoin niin sit se hetken touhus lasten kaa,mutta minä silti paljon enemmän,se siitä rauhassa juttelemisesta sitten! ja se siitä miehen lupauksesta!
-mietin tässä vaan että eihän tuon kanssa uskalla yhteistä lasta tehdä jos sama meno jatkuu sittenkin! en halua meinaan sellaista tasa-aarvoista vanhemmuutta jossa mies saa istuskella ku siltä tuntuu ja naisen on vaa pakko jaksaa,ei kiitos! sitä näkee tuttavapiirissä.
mutta arvon ladyt mielipiteitää,asiaan?