mitäs mieltä TE olisitte tästä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mm
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

mm

Vieras
Ex kertoo lapsillemme että halvempaa käydä maksullisis huoris kun ottaa "vaimo" & jättää 5 & vasta 9v lapset 12v harteille kun lähtee paikalliseen katsoo strippareita ja kyllä,juo samalla...asuvat isällään (sovittu,eikä sen takia ole mitään riitoja tms välissä) mutta mä en saanu lapsia luokseni jos oisin käyny 2h kaverilla istuu selvänä iltaa ..jotenki pistää vituttaa tällänen toiminta kun ei ole ensimmäinen kerta!

riitoja tms ei tosiaan ole mut hä saa tehdä mitä haluaa mut mua morkkaa kaikes lapsille .

toinen esimerkki : KERRAN oli valmisruokaa tai no ranskalaisia ja nakkeja ruoaksi etten tee oikeata ruokaa lapsille & vasta 12v kertoo kuinka hälle ei edes ole ruokaa koulun jälkeen ku ei voi tehdä riittävästi vaan joutuu vinkuu et käy ostaa valmis pizzan tms.ja tosi usein valmisruokia ite tekee .

oon :o ollu nyt viime ajat kun jutellu lasten kans..

niin mitä et tajua ? aikuinen mies puhuu lapsille huorista ym. juo ja jättää lapset liian pienten lasten harteille ja mua morkkaa lapsille joka asiasta että teen väärin

jotta ymmärtäisitte niin esimerkkej:

MIES:

- puhuu 5-12v lapsille että huora ok kuin vaimo/mies
- jättää 12v katsomaan mm. 5v lapsen perään ja painuu baariin
- tekee valmisruokia
- tekee niin vähän ruokaa että vanhin joka tulee viimeisenä joutuu vinkuu et saa kaupasta jotain tai paistaa joka päivä kananmunia

MINÄ:

- en tee kuulema koskaan oikeata ruokaa,kun kerran oli uuniruokaa ranskalaisia & nakkeja
- en saanu lapsia luokseni koska olisin käyny 2h ystävällä selvinpäin
- lapset pettyy jatkuvasti koska vetoaa kissanristiäisiin melkein etteivät voi tulla vaikka mustaa valkoisella

jne jne

Alkuperäinen kirjoittaja hmm:
miksi lapset asuu isällään, miksei osa esim kanssasi?

mun kanssa asuu lapsia myös...ja muut sovitusti yhdessä päätetty. viime aikoina kaks on sanonu muuttavansa mun luokse (toinen kun ikä riittää & toinen jos tietyt asiat muuttuu)

ja tiettyjen asioiden takia olisin ottanut jo ajat sitten mut eihän se totuutta ole kertonut ennen kuin viranomaisille ite soitellut...

Alkuperäinen kirjoittaja Minsku82:
eikö kannattais ihan ottaa lastenvalvojaan yhteyttä ja pyytää uutta päätöstä!!?? ja 12v sillä on jo sanavaltaa eli voi pyytää itsekkin asumaan sun luokse..

vasta tehtiin uudet päätökset mutta mikää ei päde kun keksii kaikkea ja jos puhun jollekkin tämä puhuu paskaa. 12v muuttaa tosiaanki jos tietyt asiat muuttuu mut 11v ei pääse vaikka haluais ja kapinoi tosi paljon sen takia isällään

Tuossa tilanteessa olisiko sinun hyvä yrittää saada huoltajuus itsellesi? Kuullostaa kamalalta.
Mutta tosiaan onko nyt sitten menty toiseen äärilaitaan, että isä saa tehdä mitä vain, mutta saa huoltajuuden kun vähänaikaan sitten isät olivat aina syyllisiä?
Mutta tosiaan lastensuojeluviranomaiset eivät tiedä moisista asioista itsestään, ne täytyy joku kertoa heille.

Itse tänään rannalla sain todistaa erään isän vastuuttomuutta. En tiedä oliko etäisä vaiko mikä, mutta oli miespuolisen kaverinsa kanssa rannalla ja mukana 3- vuotias poika. Itse uiskenteli ja jätti poja rannalle yksin. Poika sitten varovasti tuli meidän seuraan ja minulla ei sitä vastaan ollut mitään koska leikki poikani kanssa. Tämä isä kuitenkin ihan mitään sanomatta lähti uimaan kaverinsa kanssa kauas ja jätti pojan minun vastuulleni. Ei kysynyt minulta, ei sanonut pojalle mitään. Annoin kyllä palautetta miehelle kun tuli paikalle. lapsi säälitti oli niin pelokkaan oloinen.

Alkuperäinen kirjoittaja gbfg:
Tuossa tilanteessa olisiko sinun hyvä yrittää saada huoltajuus itsellesi? Kuullostaa kamalalta.
Mutta tosiaan onko nyt sitten menty toiseen äärilaitaan, että isä saa tehdä mitä vain, mutta saa huoltajuuden kun vähänaikaan sitten isät olivat aina syyllisiä?
Mutta tosiaan lastensuojeluviranomaiset eivät tiedä moisista asioista itsestään, ne täytyy joku kertoa heille.

Itse tänään rannalla sain todistaa erään isän vastuuttomuutta. En tiedä oliko etäisä vaiko mikä, mutta oli miespuolisen kaverinsa kanssa rannalla ja mukana 3- vuotias poika. Itse uiskenteli ja jätti poja rannalle yksin. Poika sitten varovasti tuli meidän seuraan ja minulla ei sitä vastaan ollut mitään koska leikki poikani kanssa. Tämä isä kuitenkin ihan mitään sanomatta lähti uimaan kaverinsa kanssa kauas ja jätti pojan minun vastuulleni. Ei kysynyt minulta, ei sanonut pojalle mitään. Annoin kyllä palautetta miehelle kun tuli paikalle. lapsi säälitti oli niin pelokkaan oloinen.

olen pitänyt ihmistä suht hyvänä isänä niin siksi ei järjestely alun pitäen vaivannu ennen kuin nyt viime aikoina.
minusta nyt ei vaan kovin fiksua toimintaa ole.tätä ennen hoidin lapset itse 24/7 ,kaikki. ja sitten mulle lapset soittelee kun isälleen eivät uskalla puhua esim koulussa tapahtuvista asioista,tukistelee jne..
taitaa vaan ukko alkaa huomaa mitä se oikeasti on olla lasten kans,mutta väärin tekee ja mietin että mille alkaisin tässä asiassa kun en saa rauhaa

Yhteistyössä