M
mm
Vieras
Ex kertoo lapsillemme että halvempaa käydä maksullisis huoris kun ottaa "vaimo" & jättää 5 & vasta 9v lapset 12v harteille kun lähtee paikalliseen katsoo strippareita ja kyllä,juo samalla...asuvat isällään (sovittu,eikä sen takia ole mitään riitoja tms välissä) mutta mä en saanu lapsia luokseni jos oisin käyny 2h kaverilla istuu selvänä iltaa ..jotenki pistää vituttaa tällänen toiminta kun ei ole ensimmäinen kerta!
riitoja tms ei tosiaan ole mut hä saa tehdä mitä haluaa mut mua morkkaa kaikes lapsille .
toinen esimerkki : KERRAN oli valmisruokaa tai no ranskalaisia ja nakkeja ruoaksi etten tee oikeata ruokaa lapsille & vasta 12v kertoo kuinka hälle ei edes ole ruokaa koulun jälkeen ku ei voi tehdä riittävästi vaan joutuu vinkuu et käy ostaa valmis pizzan tms.ja tosi usein valmisruokia ite tekee .
oon
ollu nyt viime ajat kun jutellu lasten kans..
riitoja tms ei tosiaan ole mut hä saa tehdä mitä haluaa mut mua morkkaa kaikes lapsille .
toinen esimerkki : KERRAN oli valmisruokaa tai no ranskalaisia ja nakkeja ruoaksi etten tee oikeata ruokaa lapsille & vasta 12v kertoo kuinka hälle ei edes ole ruokaa koulun jälkeen ku ei voi tehdä riittävästi vaan joutuu vinkuu et käy ostaa valmis pizzan tms.ja tosi usein valmisruokia ite tekee .
oon