mitäs mieltä tästä nimestä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kysyn
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kysyn

Vieras
kastajaiset parin viikon päästä eikä päästä niestä sopuun.

mä oisin halunnut pelkän luka oliver mutta mies ei ees harkitse tykkäävänsä siitä

nyt ehdotin lenni luka oliver onx se ihan kökkö?? =)

mun tulee aina mieleen lenni lokinpoika mutta siltikin tykkään lennistä
luukaskin tietty ois ollut yks..

mies kun haluaa harrin tai tapion tai suoalaisen nimen mitä mä en halua siis ihan noin perus nimee

Kiva on nimi, mutta tuokin alkaa olemaan yleinen ja tavallinen nykyään. Harri vois olla nyt ns.erilainen nimi .tai harry?henri?-tavallinen muttei liian?tehkää niin että kumpikin kirjottaa paperille itselle käyviä vaihtoehtoja ja katotte onko mitään samoja nimiä tai sitte vaihdatte papereita ja molempien on pakko valita ja hyväksyä ees yks nimi mitä toinen ehdotti.toimii.on kokeiltu.

Tuleekohan suomalaiselle lapselle jossain vaiheessa elämää identiteetti-kriisi jos nimi on liian ulkomaalaisen kuuloinen? Voi lapsparkaa jos laitat jonkun ajatelmistasi.. Lenni on koiran nimi. Ehkä sopisi lemmikkihamsterillekin.

Luka kuuluu mun mielestä sarjaan koirien nimet. Yhtä karmea ja yleinen koirilla kuin vaikka Eetu. Pitkään koiria harrastaneena en voisi antaa lapsilleni näitä nimiä, mitä ihan yleisesti on koirilla, vaikka olisivatkin ihmisten nimiä alunperin. Miehesi ehdotus on huomattavasti parempi.

tuota paperi juttua kokeiltiin mutta ainookaan nimi ei osunut samaan :)

mulla itellä luka ois ehdoton tykästyin siihen nimeen jo pari vuotta sitten kun ekan kerran kuulin nykyään yleistynyt mutta mies ei siitä taida ees tykätä toisena nimenä ja mähän en anna periks..

mutta sitten kun mä en voi sietää harria enkä juuri muitakaan..

voiko nimen keksiminen olla näin vaikeeta kai tässä pitää lähtee toiselle kierrokselle..
sitten kun toi ukko vaan örisee että päätä sää ja kun mä päätän niin ei mikään kelpaa haukkuu kaikki nimet ruotsalaisiks tai ei varmanakaan tehdä ton nimistä ja sitten kun mä kysyn että mikäs sitten niin ehdottaa tanelia,tapioo jotka on musta kauheita..mein poika on varmaan ihan nimetön..

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
tuota paperi juttua kokeiltiin mutta ainookaan nimi ei osunut samaan :)

mulla itellä luka ois ehdoton tykästyin siihen nimeen jo pari vuotta sitten kun ekan kerran kuulin nykyään yleistynyt mutta mies ei siitä taida ees tykätä toisena nimenä ja mähän en anna periks..

mutta sitten kun mä en voi sietää harria enkä juuri muitakaan..

voiko nimen keksiminen olla näin vaikeeta kai tässä pitää lähtee toiselle kierrokselle..
sitten kun toi ukko vaan örisee että päätä sää ja kun mä päätän niin ei mikään kelpaa haukkuu kaikki nimet ruotsalaisiks tai ei varmanakaan tehdä ton nimistä ja sitten kun mä kysyn että mikäs sitten niin ehdottaa tanelia,tapioo jotka on musta kauheita..mein poika on varmaan ihan nimetön..

Miksei sulle kelpaa mikää normaali nimi, joka löytyy kalenterista? Ymmärrän miestäsi oikein hyvin ja hänen ehdotuksensa ovat normaaleja nimiä, eikä mitään tusinakamaa. Arvaa kuinka monta kaimaa Lukalla on koulussa aikanaan? Itselläni on tusinanimi ja voi että kun oli ärstyttävää koulussa, kun koskaan ei tiennyt ketä opettaja puhutteli ja pahimmillaan meitä oli 3 saman nimistä samalla luokalla. Siinä kohtaa olisin mieluummin ollut Harri Taneli kuin Luka.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Luka on tylsä ja nykyään joka toisella. Lenni paljon parempi. Itseasiassa miehesi ehdotukset on paljon harvinaisempia lapsilla kuin omat ehdotuksesi.

mulla taitaakin olla just nää "lähiö nimet" =) vai millä sitä täällä palstalla kutsuttiin :)
kun mun nimilistalta löyty veeti,eetu,lenni,luka,luukas, eli yleisiä..

toisin luka taas ois sointunut mein toisen pojan kanssa hyvin yhteen..

Luka on tylsä ja nykyään joka toisella. Lenni paljon parempi. Itseasiassa miehesi ehdotukset on paljon harvinaisempia lapsilla kuin omat ehdotuksesi.

mulla taitaakin olla just nää "lähiö nimet" =) vai millä sitä täällä palstalla kutsuttiin :)

Mikäs se toinen poika sitten on nimeltään? Jos hänelläkin on lähiönimi, niin sitten Luka sopii oikein hyvin.

Lenni on ihan mainio! En tiennyt yleisyydestä mitään keksiessämme tämän pojallemme, jolle tietysti on paras mahdollinen nimi. Vaalea pullukka on meidän Lennimme!

Mikäs se toinen poika sitten on nimeltään? Jos hänelläkin on lähiönimi, niin sitten Luka sopii oikein hyvin.

heh taitaa se lähiö nimi olla tai suosittu :) mutta niko..=)
no luka etu nimeks kuitenkin unohdettu ja tokaks nimeks pitää miettiä.

elias ja eelis oli myös mun listalla