mitäs mieltä tästä? meniskö läpi sulle ?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja jf
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

jf

Vieras
mies on reissutöissä viikot. iltaisin kun soitan, on usein kahvilla tai baarissa työkaverin kanssa - viimeksi olivat kaksistaan leffassa (sivuhuomautus: työkaveri on mies).
miehen puhelimeen on talleettu naisen nimellä puhelinnumero, jonka sanoi olevan tämän työkaverinsa jonku panon numero, että työkaveri oli hänen puhelintaan käyttänyt kun oli omasta loppu akku ja tallettanut tuon numeron.
seksiä meillä ei ole ollut reiluun pariin kuukauteen - mies sanoo, että johtuisi minun raskaudestani, että häntä ahdistaa se vauva mahassa.
puhuuko mieheni totta vai valehteleeko ? mitä itse miettisit ?
mun mies ei ole ikinä pettänyt, sanoo, että on itse joutunut petetyksi aiemmissa suhteissaan, joten ei sitä tekisi minulle ikinä. yhdessä olemme olleet jo vuosia j tosiaan toista lastamme odotellaan.

mäkin kyllä epäilisin... otappa nro talteen ja tarkasta kenen nro se on. työkaverilta voit kysyä että "minkä nimisen henkilön nro se on" .... Katsasta meneekö jutut yhteen!

Jotainhan teidän suhteeseen on tullut väliin, kun on tuollainen epäluottamus ilmaantunut. En kanssa uskoisi, että ois tallentanut jonkun toisen naikkosen numeron omaan puhelimeensa.

Mulle menis läpi. Kyllä uskoisin että kaverin puhelimesta voi olla akku loppu ja soittanu "panon" puhelimesta ja miehes on taööettanut numeron e titää enskerrallaa kuka soitta.
Ole ihan hyvillä mielin ja luota mieheesi :)

siis mieheni työkaveri on tallettanut panonsa numeron mun miehen puhelimeen kun on soittanut mieheni puhelimesta sille naiselle ( tai tytölle tässä tapauksessa ) .

mä en pohtisi sitä täällä vaan kysyisin suoraan mieheltä. Musta jossittelussa ei ole mitään järkeä, koska sillä tavalla ei asia mihinkään etene. Soita numeroon ja kysy onko ko henkilöllä suhde, jos se sinua mietityttää. Kerro myös miehelle se ;)

Alkuperäinen kirjoittaja jf:
mun mies ei ole ikinä pettänyt, sanoo, että on itse joutunut petetyksi aiemmissa suhteissaan, joten ei sitä tekisi minulle ikinä.

Mun veljen avovaimo sanoi samoin, ja suhde loppui siihen kun se jäi kiinni pettämisestä ja veljeni heitti sen pihalle.

Muuhun en ota kantaa.

Mä en henk.koht uskois.... Yleensä kun aletaan selittelemään jotain ihan ihme juttuja ni totuus onkin aivan muuta.... Ja ei kai kukaan täyspäinen tallentele jonku toisen hoitojen numeroita omaan puhelimeensa...?!

Alkuperäinen kirjoittaja kolmen äiti:
Mä en henk.koht uskois.... Yleensä kun aletaan selittelemään jotain ihan ihme juttuja ni totuus onkin aivan muuta.... Ja ei kai kukaan täyspäinen tallentele jonku toisen hoitojen numeroita omaan puhelimeensa...?!

Valhe on usein helppo paljastaa sillä, että valehtelija keksii niin uskomattomia selityksiä. Paitsi tosi hyvä valehtelija (jollainen itse olen) keksii niin arkisia selityksiä, ettei kukaan osaa edes epäillä.

Tuossa puhelinnumeroasiassakin olisi voinut sanoa, että on ollut muutama asia hoidettavana, ja laittoi siksi numeron muistiin. Ja jos lisää kysymyksiä, niin sitten vain tarinaa vaikka jostain pienestä kaupanteosta tyyliin "olisin myynyt tolle kesärenkaat/ostanut siltä akvaarion" tms.

Siis: mies on amatöörivalehtelija.

hmm.kellähän tässä on ongelmia ; ap:lla vai niillä jotka heti kaikesta epäilevät ,että toinen pettää ?
eihän kukaan voi olla suhteessa, jos kokoajan on varma tai epäilee että toinen pettää.

Alkuperäinen kirjoittaja hmm:
hmm.kellähän tässä on ongelmia ; ap:lla vai niillä jotka heti kaikesta epäilevät ,että toinen pettää ?
eihän kukaan voi olla suhteessa, jos kokoajan on varma tai epäilee että toinen pettää.

Hmmm-hmmm. En minä _koko ajan_ epäile, että mieheni pettää, mutta jos meillä olisi samantapainen tilanne kuin aloittajalla, niin kyllä olisi syytä epäillä.

En usko minäkään että miehesi olisi tallentanut jotain itselleen turhaa numeroa puhelimeensa. Kyllä taitaa olla jotain salattavaa hänellä. Luota naisenvaistoosi vaan...

Haluatko edes tietää? Luota mieheesi, paina tämä tyhmä asia pois mielestä, ja mieti sitä tosiasiaa, että teillä on kohta ihana vauva. Vauva, jota miehesi tulee rakastamaan yli kaiken. Jonka perhe-elämää hän ei vaarantaisi.
Mulla oli mies, joka ei tahtonut raskausaikana seksiä. Välillä suutuksissani (ja tuskassa sen intiimin läheisyyden puuttumisesta) epäilin, että hällä ois joku toinen. Ja mielessä oli muutenkin inhottavia ajatuksia miehestä. Suhdekin kärsi. Kun vauva syntyi, palasi meidän suhde ja seksielämä (ainakin lähes:) ennalleen. Mies ihan oikeasti ei vaan halunnut seksiä, kun olin raskaana.
Unohda tämä tapaus, paina se pois mielestäsi. Keskity raskauden loppuunviemiseen, ja ajattele sitä ihanaa onnea, joka teitä kahta odottaa kun vauva syntyy.

Yhteistyössä