mitäs mieltä tälläisestä ukosta (valitusta)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja harmaa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

harmaa

Vieras
minä 3 alle eskari ikäisen kanssa kotona teen kotihommia,pesen pyykkiä,ruuat ym mitä varmasti te kaikki.
mies on epätavallisessa vuorossa menee aamulla aikaisin ja vaihtelevasti tulee takaisin 14.00-22.00
eilen tuli taas aikaisin mutta ei voinut auttaa yhtikäs kotitöissä. raivasin tätä kämppää 1,5 tuntia annoin iltapalat ja laitoin nukkuun. ukko näpyttää tietokoneella ja rähisee vaan jos kysyn apua.
no tänään ei ollut töissä ollenkaan. annoin nukkua aamulla 10.30 asti tein ruuan ym käytiin yhdessä kaupassa mutta tuolla se taas makaa ja ite pitäs kaikki tehdä.

kun on just tollanen 100% suomalainen ämpyrä mies jonka mielestä naiset hoitaa kodin ja lapset miehet tienaa leivän kotiin.

kauanko mä jaksan tätä viikosta toiseen ja aina sama juttu.(no joskus saattaa iltapalan antaa,pestä hampaat)

olenko liian nipo

Mua jänskättää,et miten meillä lähtee arki rullaan,ku lähen opiskeleen piakkoin. Nyt olen tehnyt esim. ruoat koko miehen kesäloman ajan vaikka vois kuvitella,et auttas,ku on kerta lomalla.. Mut näi mennään. Olen nyt oikein tehnyt herkkuiltapaloja ni tietää mistä jää paitsi,ku kouluun meen!!

mikä siinä on kun aina pitää valittaa ettei miehet tee mitään, itse jokainen valitsee kumppaninsa.
jos on kotiäiti niin silloin se työ on siinä kotona 24/7

Alkuperäinen kirjoittaja vinkki:
Mee sieki töihin ja osta siivousapu ulkoa.

Tämä menee nyt tosi kaukaa ottaen huomioon aloituksen... Mutta tuo on todella hyvä ajatus tuo siivousapu! Mulla käy 3viikon välein siivousapu nykyään, sen saa kotitaluosvahennyksiinkin! Täytyy sanoa, että sillä rahalla olis meillä muutakin käyttöä, mutta kotitöihin liittyvät turhat riidat on suurimmalta olin poissa!

Alkuperäinen kirjoittaja kotiäiti:
mikä siinä on kun aina pitää valittaa ettei miehet tee mitään, itse jokainen valitsee kumppaninsa.
jos on kotiäiti niin silloin se työ on siinä kotona 24/7

:laugh: no just mä olen kotiäiti ja meillä ei näin mene, mies kokkaa siivoaa ym, ei mun tarvitse kaikkea tehdä vaan sen vuoksi että olen lapsen kanssa kotona.

Yhteistyössä