Mitäs mieltä olette *huutis huutajasta*

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja voi vitutus
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

voi vitutus

Vieras
Minulla oli myynnissä rattaat, olemme muuttamassa joten laitoin tekstiin maininnan että rattaat noudettava heti huudon sulkeuduttua.

Huudon edetessä ilmaantui joku jolla oli tosi kiire saada rattaat,
joten myin ne hänelle suoraan ja suljin kohteen hänen huudettua niitä.

Eilen sovimme että hän tulee hakemaan rattaat tänään klo:10. ja maksaa rattaat etukäteen tililleni.

Eipä näkynyt hakijaa, eikä näy rahojakaan tilillä???? Outoa porukkaa. Nyt vaan v.tuttaa rankasti, jos tämä "ostaja" nyt tekee oharit eikä siis haekkaan rattaita. Enään en ehdi laittamaan rattaita myyntiin/pääse niistä eroon ennen muutoa.

Olisin soittanut ostajalle, mutta siinä vaiheessa huomasin että hänellä on väärä puh.nro tiedoissa... siis aivan epämääräinen nro. S.postia olen laittanut mutta mitään vastausta ei vaan kuulu. Palautteissa hällä on paljon positiivisia jokunen neutraali ja pari negaa...

Oikeesti kuinka joku kehtaa käyttäytyä näin???? Itse pyytää sulkemaan kohteen ja sitten ei hae. EI vaaaaan tajuu

Mitä mieltä olette, mitä mun pitäis tehdä???

Negaa antaisin koska hän ei hakenut, eikä edes ilmoittanut hakevansa, lsiäksi hänen puhelinnumeronsa ei toimi.

Ja sitten muutat vain kera niiden rattaiden. Jos et ehdi niitä enää myymään, niin et ehdi ja piste.

Yhtenä vaihtoehtona on tosin kysyä siltä joka teki toiseksi korkeimman tarjouksen että onko hän kiinnostunut ostamaan rattaat sillä summalla mitä hän oli siihen mennessä huutanut.

Alkuperäinen kirjoittaja sef:
Negaa antaisin koska hän ei hakenut, eikä edes ilmoittanut hakevansa, lsiäksi hänen puhelinnumeronsa ei toimi.

Ja sitten muutat vain kera niiden rattaiden. Jos et ehdi niitä enää myymään, niin et ehdi ja piste.

Yhtenä vaihtoehtona on tosin kysyä siltä joka teki toiseksi korkeimman tarjouksen että onko hän kiinnostunut ostamaan rattaat sillä summalla mitä hän oli siihen mennessä huutanut.

ei voi antaa negaa, jos hlö ei huutanut vaan halusi ostaa ne ohi huutokaupan ja kaupoista sovittiin vaan s-postitse. Harmittaviahan tollaset jutut on kyllä.

vähän sama juttu tapahtui minulle, ei tosin huutiksen kautta.
vein vaunut sovittuun paikkaan. eipä näkynyt, soitin perään-> kaikenlaisia selityksiä-> palasin kotiin-> soitti illalla että voisinko seuraavana päivänä tuoda ne jälleen sovittuun paikkaa-> ei kiitos enää.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja sef:

ei voi antaa negaa, jos hlö ei huutanut vaan halusi ostaa ne ohi huutokaupan ja kaupoista sovittiin vaan s-postitse. Harmittaviahan tollaset jutut on kyllä.

Ap kyllä kertoi, että tämä huutaja huusi niitä jonka jälkeen ap sulki kohteen.

Yhteistyössä