Mitäs maksaisitte?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kumikameli
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

Kumikameli

Vieras
Tomppelina olen laittamassa lasten vaatteita kirpparille, enkä yhtään tiedä, mitä niistä voi pyytää :ashamed: Ajattelinkin turvautua teidän apuun :D

Onko esim 20? sopiva hinta Columbian kosteussuojatusta takista ja henkseli housuista, jotka olleet käytössä vain syksyn?

Entä 25? Remun välikausi puvusta, joka on myös ollut käytössä vain viime kevään ja syksyn, eikä ole vielä näkyvästi kulunut?

Brion Kombit vm 2002, mukaan hoitolaukku sun muut tilpehöörit, kuluneet (etenkin kuomussa tummansininen väri haalistunut selvästi) onko 60 - 80? sopiva hinta?

Aattelin vaan, etten myy aivan liian halvalla - tai niin, että kaikki jää käteen kun pyytää ihan liikaa...

vaunut ihan ok. hintaiset, mutta nuo puvut mielestäni liian kalliit. kuitenkin käytetty ja ainakin minä menen kirpputorille sillä ajatuksella, että yli 10 euron vaatetta en osta. 10euroa -15 euroa on max. mitä minä pyytäisin noista puvuista.

Musta olit laittanut vähän kalliit hinnat :ashamed:
Mä olen edelleen sitä mieltä että jos kirpparille vie myyntiin tavaroita niin hinta pitäis olla pieni.
Nykyään saa kaupasta uusia vaatteita alennusmyynneistä paljon halvemmalla kuin kirpputoreilta käytettyjä :whistle:

Jees... Mä noissa hinnoissa ajattelin, et toi Columbian puku ei ole ollut päällä kuin muutaman kerran ja se on uutena 150? - siihen verrattuna ei varmaankaan liikaa? Huutonettiä yritin kurkkia ja siellä taas reiman haalarit oli jopa 50 - 60? !?! Remut kun ei uutena hirveän paljon halvempia ole, mut ehkä sille ois 15? sit paree hinta?

No minustakin noi hinnat on aika korkeat koska käytetty tosiaan on aina käytettyä, en maksais yhdestäkään tuotteesta pyytämääsi hintaa. En voi tietää paljonko olet kutakin tuotetta käyttänyt vaikka ne olis siistissä kunnossa.

Alkuperäinen kirjoittaja Kumikameli:
Jees... Mä noissa hinnoissa ajattelin, et toi Columbian puku ei ole ollut päällä kuin muutaman kerran ja se on uutena 150? - siihen verrattuna ei varmaankaan liikaa? Huutonettiä yritin kurkkia ja siellä taas reiman haalarit oli jopa 50 - 60? !?! Remut kun ei uutena hirveän paljon halvempia ole, mut ehkä sille ois 15? sit paree hinta?

kannattaa sitten laittaa tuonne huutonettiin, koska minusta kirpputorin tarkoitus on olla kirpputori. Sieltä pitäisi saada tavaraa alle 10 eurolla.

Remun Haalari on sitä viimekevään mallia vaaleansini harmaa koko 92cm ja columbian puku sini musta, harmaalla karva/ fleece vuorella koko 94cm (vastaa kuitenkin kokoa 92cm)

En valitettavasti pysty laittamaan Huutikseen, kun kaveri vie mun puolesta myyntiinkin. Ite kun en enää vaikuta Suomen maalla, niin on vähän hankalaa :(

Voihan se kaveri myydä omilla huutistunnuksillaan sun puolesta nuo huutiksessa. Tai jos sillä ei ole tunnuksia niin voi kirjautua ja laittaa ilmoitukseen että on myymässä kaverin puolesta.

Ja voihan ulkomaillakin asuva kirjautua huutikseen ja myydä tuotteita. Kaverisi sitten hoitaa postituksen vaan sun puolesta jos tuotteet on suomessa.

Alkuperäinen kirjoittaja Laitaa vaan huutikseen:
En valitettavasti pysty laittamaan Huutikseen, kun kaveri vie mun puolesta myyntiinkin. Ite kun en enää vaikuta Suomen maalla, niin on vähän hankalaa :(

Voihan se kaveri myydä omilla huutistunnuksillaan sun puolesta nuo huutiksessa. Tai jos sillä ei ole tunnuksia niin voi kirjautua ja laittaa ilmoitukseen että on myymässä kaverin puolesta.

Ja voihan ulkomaillakin asuva kirjautua huutikseen ja myydä tuotteita. Kaverisi sitten hoitaa postituksen vaan sun puolesta jos tuotteet on suomessa.

Ihan hyvä idea - pitäis varmaan kysyä kaverilta, jos sille sopii :)

Yhteistyössä