Mitäs mä nyt teen?!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Villivadelma
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Villivadelma

Aktiivinen jäsen
19.08.2005
3 906
0
36
Akku loppu puhelimesta,painelin IDIOOTTINA pin koodin kolmesti väärin ja nyt se ruinaa sitä v***** puk-koodia.Mulla on prepaid liittymä,ja oon luultavasti heittäny roskiin sen paketin ja ne paperit mistä kai löytyis se puk-koodi.. |O |O |O Mies on menossa Helsinkiin töihin ja luultavasti hätääntyy kun ei saa mua kiinni ja mulla taitaa hyrrätä raskaushormoonit,kun itken täällä ihan paniikissa.. :(

Oletko muuten rekisteröinyt sen liittymän? Jos olet, saat sen koodin, ku soitat asiakaspalveluun. Jos et ole, niin sit se on mennyttä se liittymä... nimim. kokemusta omaava

Alkuperäinen kirjoittaja Lari:
Laita textari netistä miehelle. (Ei tuu mieleen sivua nyt) Käy naapurissa lainaamassa puhelinta. Lähetä s-posti/msn jollekkin tutulle joka voi soittaa sun miehelle.
Näitä meinasin ehdottaa itsekin.

Laita textari netistä miehelle. (Ei tuu mieleen sivua nyt) Käy naapurissa lainaamassa puhelinta. Lähetä s-posti/msn jollekkin tutulle joka voi soittaa sun miehelle.

Ei voi laittaa kun on prepaid liittymä..Mesessä ei tietenkään just ole ketään tuttuja..Ihan epätoivonen olo..

Alkuperäinen kirjoittaja Villivadelma:

Ei voi laittaa kun on prepaid liittymä..Mesessä ei tietenkään just ole ketään tuttuja..Ihan epätoivonen olo..
No laita mulle y-viestinä numero, niin voin tekstata puolestasi ja kertoa, mitä on tapahtunut.

Uusimmat

Yhteistyössä