Mitäs luulette, mahtaakohan noro tarttua meihin.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Karvapallo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Karvapallo

Aktiivinen jäsen
27.06.2008
4 377
0
36
Miehen pikkuveli on tulossa meille tänään illalla yökylään. Hänellä oli norovirus mutta itse tauti loppui melkein viikko sitten. Mutta se asuu vielä vanhempiensa kanssa samassa taloudessa ja siellä on tällä hetkellä miehen äiti sekä miehen sisko norossa. Voiko pikkuveli tuoda taudin meille vaikka ei sitä itse enää sairastakaan, esim vaatteissa? Mies totesi, että laitetaan se menemään suihkuun ja vaihtamaan vaatteet heti kun tulee ovesta sisään mutta kyllä mua silti vähän mietityttää, kun on tuo vauvakin talossa.. Mitäs mieltä ootte, onko ihan turha huoli?

täytyy kai sit alkaa soittamaan vieraalle ettei tuliskaan. Mun kuulemma pitää soittaa ja sanoa, että mä en halua sitä kylään :kieh: vaikka mies meni sopimaan tuosta kysymättä mun mielipidettä asiaan. no ei auta ku toivoo, että pikkuvelikin tän ymmärtää.

Ei se nyt aikuisesta ihmisestä joka pesee vessakäynnin jälkeen kätensä ja käytätä vaikka käsidesiä lisäksi tartu mihinkään.

Eri asia jos menisitte kylään paikkaan jossa on ollut noroa, kun sitä olis tarjolla joka ovenkahvassa ja lelussa + tekstiileissä.

Lapset eri asia kun kulkevat sylistä toiseen ja kuolaavat ja sylkeä ja lähmää helposti leviää sylitteleviin aikuisiin, leluihin, tutteihin, ja toisiin lapsiin näiden esineiden välityksellä.

Noron voit saada vaikka marketin ostoskärryistä, jos noin paljon sitä pelkäät.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ei se nyt aikuisesta ihmisestä joka pesee vessakäynnin jälkeen kätensä ja käytätä vaikka käsidesiä lisäksi tartu mihinkään.

Eri asia jos menisitte kylään paikkaan jossa on ollut noroa, kun sitä olis tarjolla joka ovenkahvassa ja lelussa + tekstiileissä.

Lapset eri asia kun kulkevat sylistä toiseen ja kuolaavat ja sylkeä ja lähmää helposti leviää sylitteleviin aikuisiin, leluihin, tutteihin, ja toisiin lapsiin näiden esineiden välityksellä.

Noron voit saada vaikka marketin ostoskärryistä, jos noin paljon sitä pelkäät.

niin voi tarttua joo mutta ei sitä nyt varta vasten tahtois pyytää ihmistä kylään, jolla se on ollut.

No, jos multa kysytään niin olet munkin mielestä turhan nipo. Niinkuin joku jo kirjoitti, kyse on sentään aikuisesta, joka olisi voinut vessakäynnin jälkeen vaika käyttää käsidesiä sun valvovan silmän alla. Ei se nyt OIKEASTI niin helposti tossa tilanteessa tartu.

Alkuperäinen kirjoittaja Ammattilainen:
No, jos multa kysytään niin olet munkin mielestä turhan nipo. Niinkuin joku jo kirjoitti, kyse on sentään aikuisesta, joka olisi voinut vessakäynnin jälkeen vaika käyttää käsidesiä sun valvovan silmän alla. Ei se nyt OIKEASTI niin helposti tossa tilanteessa tartu.

okei mä oon vaan pöpökammoinen :ashamed: nyt se on sit kuitenkin tulossa. Tai lueskelin vähä ja tosiaan eiköhän siinä oo suurin riski siellä kotona tartuttaa. Joten laitoin sit viestiä että tulee vaa... :ashamed: